בואו להתחסן!

במחוז הדרום של מכבי שירותי בריאות הושקו החיסונים נגד קורונה

מכבי פתחה ביום שני את מתחם החיסונים באשקלון ותרחיב עד סוף השבוע את מתן החיסונים בכל מחוז הדרום כדי לאפשר לחברים להתחסן ביעילות נגד נגיף הקורונה. שר הדתות הרב יעקב אביטן שביקר במקום קרא לציבור להגיע להתחסן (בריאות)

כיכר בשיתוף מכבי | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

מכבי שירותי בריאות קוראת לציבור להתחסן כדי לשמור על הבריאות ולחזור לשגרה. החיסונים החלו במרכז הרפואי של מכבי באשקלון, כאשר במהלך השבוע צפויים להיפתח מתחמים נוספים בפריסה נרחבת לטובת תושבי מחוז הדרום והפריפריה.

כמובילת שירותי הבריאות, מכבי פועלת כדי לאפשר לכל החברים לקבל את החיסון הייעודי נגד נגיף קורונה.

הגאון רבי יהודה דרעי שליט"א רבה של באר שבע וחבר מועצת הרבנות הראשית התייחס גם הוא לחשיבות החיסונים בעת הנוכחית וקרא לאנשים לקחת אחריות ולבוא להתחסן נגדף הנגיף.

הגאון רבי יוסף שיינין שליט"א רב העיר אשדוד, הודה להנהלת המחוז של מכבי על הירתמותם המהירה לטובת הנגשת החיסונים ואמר "אנחנו מכירים את המגיפה הגדולה שפגעה באוכלוסיות מבוגרים ואנשים עם רקע רפואי ורבים נפטרו ל"ע. ב"ה שזכינו שיש חיסון נגד הנגיף וכבר יצאו גדולי ישראל בקריאה ובמיוחד למבוגרים להזדרז ולקבל את החיסון כמצוות התורה ונשמרתם מאוד לנפשותיכם".

שר הדתות הרב יעקב אביטן שהגיע למתחם אמר "לפני ימים אחדים ברכנו שעשה ניסים, בימים ההם בזמן הזה" מי פלל שנזכה לנס בזמן הזה, נס חיסוני הקורונה. אני קורא לכל חברי מכבי, בואו להתחסן, תביאו את סבא וסבתא, מכבי דאגה לכם למתחמי ענק מאירי עיניים עם שירות מכל הלב".

ראש מחוז הדרום, גב' קרן שכטר: "אנו נרגשים לפתוח את מתחם החיסונים הראשון במחוז הדרום לטובת חברי מכבי. הבאת החיסונים במהירות למחוז המשתרע על פני חצי משטחה של מדינת ישראל, כרוכה במשאבים רבים והיערכות לוגיסטית מיוחדת של הצוותים המעורבים בפרויקט החיסונים המשמעותי שמובילה מכבי. האתגר הגדול שלנו הוא להביא את החיסונים לכל בית במחוז, אני קוראת לכל חברי מכבי מגיל 60 לקבוע תור ולהגיע להתחסן כדי לעצור את התפשטות הנגיף".

ראש עיריית נתיבות מר יחיאל זוהר שהתחסן במקום "קרא לתושבי עירו להגיע ולהתחסן והודה להנהלת מכבי על הדאגה בתקופה מאתגרת זו ולאורך כל השנה". כמו כן הגיע למתחם הרב נפתלי קובר חבר מועצת מכבי ומנהל עזר מציון מחוז דרום.

ממלא מקום ראש העיר אשדוד ר' אבי אמסלם: "זכות גדולה נפלה בחלקי להתחסן ובכך להישמע להוראת גדולי הדור, ולציווי של "ונשמרתם מאד לנפשותיכם". כממונה על מחלקת הרווחה בעיריית אשדוד, וכמי שמסייע למאות ואלפי חולים ומבודדים, ומכיר מקרוב את האופי של המחלה הקשה הזו ואף לצערי הרב מכיר אנשים שנפטרו כתוצאה מהמחלה. חסד גדול עשה איתנו בורא עולם ששלח לנו את החיסון שבעז"ה ימגר את תופעת ההתפשטות וההדבקות במחלה. כאשר כל גדולי ישראל קוראים ומעודדים להתחסן, אני מבקש מכל אחד ואחד, לא לחשוש ללכת ולהתחסן ובכך לשמור על בריאותכם, בריאותינו, ובריאות היקרים לכם".

ר' שימי גשייד, מנכ"ל רחשי לב: "לאחר חודשים ארוכים ומאתגרים הבנו שמאחורי המסכות יש אנשים, חברים וקרובים. בואו נתחסן לפני שיהיה מאוחר, כי בידנו הדבר".

מנהל השיווק למגזר החרדי, ר' משה שלזינגר: "השקת החיסונים מבשרת על תחילת הסוף של נגיף הקורונה. מדובר בהיערכות חסרת תקדים של הצוותים הרפואיים למתן החיסונים ביעילות, תבואו להתחסן כדי לגלות אחריות הדדית ולהקדים תרופה למכה. זה צו השעה".

מנהל מגזר חרדי במכבי מחוז הדרום, ר' אריה קליין: "זהו יום בשורה עבור כולם. אני קורא לציבור להגיע להתחסן ולהציל רבים בישראל. כל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא, וזהו הצעד ההכרחי והנדרש בימים אלה מכל אחד שאכפת לו מהכלל ורוצה למנוע את השלכות הנגיף על האוכלוסייה כולה".

ר' ישראל הרשקוביץ דובר ביה"ח אסותא למגזר החרדי: "ככתב בריאות אני מסקר את המגיפה מאז יומה הראשון. במהלך התקופה נחשפתי לפחדים, לחשש המתמיד, ובעיקר לתקווה ולתפילה שמי שהביא עלינו את המחלה יביא גם את המרפא. אז הנה, התפילות התגשמו והחיסון כאן. הוא הוכח כיעיל והוא בטוח. ומעכשיו, זה פשוט בידיים שלנו. אם רק נתחסן נוכל סוף סוף לשוב לשגרה".

כאמור, החיסונים החלו והם ניתנים לעת עתה מגיל 60 בזימון תור מראש, כאשר מכבי תספק את המענה היעיל ביותר בהתאם להנחיות משרד הבריאות. עם התרחבות הצורך במתן חיסונים לשכבות נוספות באוכלוסייה, במכבי ערוכים להרחיב את שעות הפעילות ומספר האחיות המחסנות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר