בשל קריסת המוקדים

בהנהלת 'ישיבה על קברו' מביעים התנצלות לא שגרתית

ערב סגירת מוקדי הגרלת הענק של מפעל התורה 'ישיבה על קברו', אלפים מטלפנים, רוצים להיות חלק מהדבר הגדול הזה, אבל אז המערכות הטלפוניות קרסו • בהתייעצות עם נשיא הישיבה הוחלט להאריך את מועד ההגרלה (מקודם)

(צילום: 'ישיבה על קברו')

יממה לאחר סגירת מוקדי הגרלת הענק במפעל התורה האדיר 'ישיבה על קברו' יוצא הנהלת הארגון ומשגר התנצלות בפני האלפים אשר ניסו ליצור קשר ולהיות ממחזיקי התורה אך הדבר לא עלה בידם עד לשעת סגירת המוקדים זאת מפאת העומס שהיה הגדול שהיה באותו הערב, ערב סגירת מוקדי הגרלת הענק.

להצטרפות לחצו כאן

אלפים הצטרפו, רבבות נטלו חלק במפעל התורה האדיר, בבית המדרש הגדול ביותר בעולם, 'ישיבה על קברו', המצב שם היה קשה, הקורונה לא פסחה גם על הנהלת הארגון, וכל פעילויות התורה אשר נעשות לעילוי נשמתו הטהורה של רשכבה''ג מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרן יהודה לייב שטיינמן זצוק''ל עמדו בסכנת קריסה.

ממש כך, סכנת קריסה. מפעל התורה אשר מאגד בתוכו רבבות לומדים תלמידי חכמים אשר נבחנים מידי יום על חוק לימודם עמד בסכנת קריסה, כי אם אין קמח אין תורה, כפי שאמרו לנו כבר חז''ל, המצב לא היה פשוט, גם עכשיו לא פשוט אבל בעזרת אלפי התומכים מפעל התורה ימשיך בעוז ובגבורה.

בערב סגירת מוקדי הגרלת הענק רבבות ניסו להצטרף אך קריסת המערכת הטלפונית הייתה כמעט בלתי נמנעת. בהתייצות עם ראש ישיבת אורחות תורה וחבר מועצת גדולי התורה הגאון רבי שרגא שטיינמן שליט''א הוחלט באופן חסר תקדים להאריך את מועד ההגרלה לעשרה ימים נוספים עד לתאריך כ''ב טבת.

אז זהו שעכשיו יש לכם עוד הזדמנות, בשל הקריסה הוחלט להאריך את מועד הגרלת הענק, להאריך את המגבית, בכדי שגם אתם שעוד לא תרמתם תזכו להיות חלק ממחזיקי התורה אשר שכרם מובטח להם בזה ובבא. הצטרפו כעת להיות חלק מבית המדרש הגדול בעולם, הצטרפו כעת להיות חלק מהגרלת הענק. להיות חלק מהדבר הגדול הזה. אסור לכם לפספס את ההזדמנות האחרונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר