צפו

מזעזע: שוטרת הולמת באגרופיה בראשו ובפניו של עצור חרדי

במהלך אחד המעצרים האלימים של מפגין מהפלג, שהשתתף הערב בחסימת הכניסה לבני ברק, שוטרת שעמדה במקום היכתה באגרופים, כאחוזת אמוק, פעם אחר פעם, בראשו. צפו (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ב בטבת תשפ"א | 27.12.20
האלימות המזעזעת (צילום: בני, 'חדשות כל העולם')

שוטרת שנטלה חלק בפינוי מאות מפגיני 'הפלג' בכניסה לבני ברק, שמחו על מעצרו של תלמיד ישיבה עריק מצה"ל, היכתה באכזריות את אחד המפגינים.

כזכור, עד להכרזה הקבועה "ויחזור לתלמודו" המבשרת את סיומן של הפגנות הפלג, חסמו מאות מאנשיו את כביש 4 באזור 'צומת קוקה קולה'.

קודם לכן, ולשם פינוי המפגינים ופתיחת צירי התנועה העמוסים, השתמשו כוחות המשטרה הרבים בזרנוקי מים ו'בואש', ואף ביצעו 13 מעצרים של מפגינים שסירבו להתפנות מהכביש ואף נחשדו באלימות.

סרטון של אחד המעצרים, שהגיע ל'כיכר השבת', מתעד רגע מקומם ומזעזע: שוטרת נתקפה לפתע בזעם, וכאחוזת אמוק הלמה באגרופיה בפניו ובראשו של מפגין שכבר היה בידי השוטרים והביע התנגדות למעצרו.

ממשטרת ישראל נמסר ל'כיכר השבת' בתגובה: "מדובר בהתנהגות שאינה הולמת שכן מצופה מכל שוטר לפעול במקצועיות ובהתאם לנהלים וערכי הארגון. בהתאם, המקרה ייבדק ויועבר לטיפול הגורמים המתאימים.

"עם זאת, נבהיר כי אין בכך כדי להפחית מחומרתה של המחאה האלימה עמה נדרשו השוטרים להתמודד, במסגרתה הושלכו אבנים לעבר שוטרים, סוסים וניידות, זאת לצד חסימת צירי תנועה מרכזיים בניגוד לחוק, באופן שפגע בסדר הציבורי ושלום הציבור", הוסיפו במשטרה

האלימות בהפגנת נוער הגבעות, אמש (צילום: דוד פרלמוטר)

כזכור, אירוע דומה התרחש אמש, בהפגנת נוער הגבעות בירושלים בעקבות מותו של הנער אהוביה סנדק במהלך מרדף משטרת בבנימין.

בתיעוד משם נראה שוטר בועט במפגין ולאחר מכן מכה אותו באגרופים על פניו וראשו, במהלך אחד מ-21 המעצרים שבוצעו בשטח.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר