לאחר מחלה

ערב חתונת בתה: מרת רבקה יברוב ע"ה

נשים רבות קראו בשקיקה את טוריה ומאמריה המחזקים, אותם פרסמה תחת שם העט 'הרבנית רחל לוין', במגזינים קטיפה ומרווה לצמא; היום מרת רבקה יברוב נפטרה לאחר מחלה (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

בהר הזיתים נטמנה היום (שני), למנוחת עולמים, הסופרת מרת רבקה יברוב ע"ה, רעייתו של מזכיר הוועדה הרוחנית של העיתון יתד נאמן וחמותו של מנכ"ל 'הפלס', שנפטרה לאחר שנות יסורים, והיא בת 61.

יותר מעשור התמודדה המנוחה בגבורה עם מחלת הסרטן, שהיום הכריעה אותה - כאשר מצבה הידרדר, בני משפחתה הוזעקו לבית החולים שערי צדק ונשמתה הסתלקה למרומים.

בחורף תשע"ט איבדה גב' יברוב את שני הוריה בזה אחר זה, בהפרש של חודשיים: הגאון רבי נפתלי ומרת צילה קמינצקי ז"ל משכונת בית וגן בירושלים, בהפרש של חודשיים האחד אחרי השניה.

בעלה כאמור הוא ר' יהודה יברוב המשמש כמזכיר הוועדה הרוחנית של 'יתד נאמן', תפקיד אליו מונה ביוזמת אנשיו של מרן הגרי"ש אלישיב זצוק"ל, וכן כמזכיר הוועדה למען קדושת השבת.

נשים רבות קראו בשקיקה את טוריה ומאמריה המחזקים, שהיו מלאי תובנות מחכימות ומעוררות על החיים, אותם פרסמה בדרך כלל תחת שם העט הרבנית רחל לוין, במגזינים קטיפה, בית נאמן ומרווה לצמא.

בפטירתה הותירה אחריה גב' יברוב משפחה ענפה, בהם בנותיה הנשואות למנכ"ל ביטאון 'הפלג' הפלס, ונערה שעודה בביתם בשכונת רמות ואמורה להינשא בעוד כחודש וחצי עם נכדו של ראש ישיבת סלבודקה הגרמ"ה הירש.

בשעה 15:30 יצאה הלוויה של מרת רבקה יברוב ע"ה מבית הלוויות שמגר בירושלים, שם נפרדו ממינה יקיריה בכאב רב, ולאחר מכן הובאה למנוחות בבית העלמין שבהר הזיתים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר