תיעוד מרגש

ילדי הכיתה רקדו מתחת לבית חברם ששמחת בר המצווה שלו בוטלה

שעות ספורות לפני בר המצווה, נודע לאם הנער כי נדבקה בקורונה וכל המשפחה נכנסת לבידוד. הילדים ששמעו על האירוע שבוטל לחברם, באו לשמחו מתחת לחלונו • צפו (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

במודיעין עילית, ברחובה של עיר, נשמעו אמש (רביעי) במשך מספר שעות קולות שירה וניגונים, עליהם היו אחראים ילדי חיידר שרקדו ללא הפוגה בשמחת בר מצווה בלתי שגרתית.

האירוע, שהתרחש בשכונת ברכפלד, היה במדרכה שמתחת לחלונות אחד הבתים, ממנו הציצו מחויכים נער בן 13 ובני משפחתו.

הכל החל מוקדם יותר, בצהרי היום, אז נודע לאמו של הנער - שעות ספורות לפני שמחת בר המצווה שלו - כי היא חולת קורונה, וממילא גם הוא ושאר בני המשפחה נכנסים לבידוד.

השמועה על כך פשטה במהירות בין ילדי תלמוד התורה 'פרי התורה' בו לומד הילד, ואלו בהתארגנות ספונטנית הופיעו כאמור מתחת לביתו בשעת הערב שיועדה לבר המצווה.

אורגן ומערכת הגברה השלימו את התמונה, כך גם שולחן עם ממתקים ושתיה שהוציאה המשפחה מתחת לבנין המגורים, אך העיקר כמובן היתה השמחה הטהורה שהילדים הדביקו בה את כולם.

החברים מכיתה ז' רקדו ושרו מספר שעות ברציפות, וילדי השכנים הצטרפו אליהם מעת לעת - כל זאת מול עיני נער בר המצווה שעצבותו התפוגגה.

בתום הריקודים הגיע למקום ה'מגיד מישרים' הגאון רבי שלמה מילר, שעלה בגרם המדרגות ונשא נאום משעשע ומחזק, מבעד ליריעת ניילון שהפרידה בינו לבין בני המשפחה שנותרו בביתם.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר