נדבק בקורונה

אבל בשתי ה'תולדות': רבי יעקב סאמעט זצ"ל

הרה"ח רבי יעקב סאמעט, שהיה מתפלל בימות החול עם האדמו"ר מתולדות אהרן ובשבתות עם האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק, נפטר השבת לאחר שנדבק בקורונה (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: שוקי לרר)

אבל כבד בחסידויות תולדות אברהם יצחק ותולדות אהרן, עם פטירתו היום (שבת) של הרה"ח רבי יעקב סאמעט זצ"ל, מחשובי החסידים, לאחר שנדבק בקורונה, והוא בן 84.

המנוח נולד לאביו הרה"ח רבי יואל סאמעט, ובהגיע לפרקו הוא נישא לבת הרב רבי שלמה ברנדסדורפר זצ"ל, בכך הוא גם היה גיסו של הגאון רבי מאיר ברנדסדורפר ז"ל, חבר בד"ץ של העדה החרדית, איתו היה לו קשר מיוחד מאד.

בחייו שימש המנוח כר"מ בישיבת דושינסקיא בירושלים, ובמשך שנים רבות מסר בהיכל הישיבה שיעור קבוע לפני הבחורים, עד אשר מעד ונפל לפני כשנה וחצי ומאז חלה הדרדרות רפואית במצבו.

בתולדות אהרן מספרים על רבי יעקב ז"ל שהיה נוהג להתפלל בימות החול במניין של האדמו"ר (דעם רעבינס מניין), מניין שחרית שנערך מידי יום בהתלהבות גדולה ובמשך כשעתיים, שם ראו כולם את התלהבותו של המנוח בתפילה.

קשר מיוחד היה לו לרבי יעקב ז"ל עם האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק, שם היה נוהג להתפלל בשבתות ובחגים, ואף היה משתתף ב'טישים' שערך הרבי, כאשר גם שם היה מחשובי וזקני החסידים.

לפני כשנה וחצי כאמור, החל מצבו הבריאותי להדרדר בשל כך שמעד ונפל, ולאחר מכן אף סבל קשות מהמחלה הידועה רח"ל.

לאחרונה נדבק בנגיף הקורונה ואושפז בבית החולים הדסה, אך בשבוע שעבר שוחרר על ידי בני משפחתו הגדולה שהגיעו למקום והחזירו אותו לביתו, שם כאמור השיב היום את נשמתו ליוצרה.

בפטירתו הותיר אחריו את בני משפחתו, בנים ובנות, צאצאים ונכדים, ההולכים בדרך התורה והחסידות.

הלווייתו צפויה להתקיים הערב בשכונת מאה שערים בירושלים.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר