דרעי הופתע

תעלומה ב'ספרא': חיים כהן התפטר וחזר בו

תעלומה: יו"ר הוועדה הנחשבת בעיריית ירושלים, חיים כהן, התפטר מתפקידו זה, בהודעה שהעביר לראש העיר משה ליאון, זאת מבלי לעדכן בכך את יו"ר התנועה השר דרעי (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
כהן (צילום: Yaakov Cohen/Flash90)

תעלומה בעיריית ירושלים: המשנה לראש העיר, חיים כהן, הודיע לראש העירייה משה ליאון על החלטתו להתפטר מתפקידו כיו"ר ועדת ההקצאות.

עדכון 13:35: חיים כהן הודיע לראש העיר על החלטתו לחזור בו מהתפטרותו, וזה ככל הנראה לאחר שיחה שקיים עם אריה דרעי.

על ההחלטה להתפטר הודיע הבוקר (ראשון) כהן לראש העיר, מבלי ליידע את צמרת ש"ס הארצית, כולל מנהיג התנועה השר אריה דרעי - שהופתע מהמהלך.

יודגש, כי כהן לא עוזב את תפקידו כחבר מועצת העיר אלא את תפקידו הבכיר בוועדת ההקצאות בלבד.

גורמים בעיריית ירושלים טוענים, בשיחה עם 'כיכר השבת', כי מדובר ב"שרירים" שמנסה כהן להפגין בשל אי הסכמות בנושא ההקצאות בעיר.

"ההערכה שלנו", אומרים בכירים ב'כיכר ספרא' (מקום מושבה של עיריית ירושלים), "היא שכהן יחזור מהר לתפקידו, ולא מדובר באירוע דרמטי".

דרעי וליאון בשיחה, אחרי ניצחונו של האחרון בבחירות (ארכיון. באדיבות המצלם)

עם זאת, גם האפשרות שכהן רוצה להתקדם לתפקיד בפוליטיקה הארצית, כבר בבחירות הנוכחיות, עומדת על הפרק. "לא סוד שחיים רוצה להתקדם לכנסת, אבל לא ברור אם ההתפטרות קשורה לזה", מוסיפים גורמים יודעי דבר.

בשנה האחרונה, כזכור, התנהל עימות חריף וחסר תקדים בין נציגים של ש"ס בעיריית ירושלים, עימות שבשיאו מנהל הסיעה רוני דהן, חתנו של אריה דרעי, התפטר מתפקידו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר