השערורייה נמשכת

בית הספר בפ"ת נסגר שוב; 2 חולות התגלו

בניגוד להוראת משרד החינוך, רמי גרינברג הורה לסגור שוב את בית הספר 'בית יעקב' בפ"ת והציב במקום מאבטחים גברתנים; הבוקר התגלו 2 חולות נוספות בבית הספר (חרדים)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
בית הספר סגור, הבוקר (צילום: ללא קרדיט)

השערורייה נמשכת: בניגוד להוראה המשפטית של משרד החינוך הורה ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג על סגירה מחודשת של בית הספר 'בית יעקב' והבוקר (שלישי) הוצבו מאבטחים גברתנים שמנעו את כניסת הילדות, תוך שהעירייה נסמכת על חוות דעתה של היועצת המשפטית שלה.

בעירייה הודיעו כי שתי תלמידות נוספות קיבלו תשובה חיובית לנגיף הקורונה וטענו כי "מדובר בהמשך ישיר של רצף עליית התחלואה בקרב התלמידות - שהחל בשבוע שעבר, ומגיע לשיאו בימים אלה עם המשך התפשטות התחלואה במוסד", זאת למרות שעדיין מדובר בתלמידות בודדות מתוך 1,200 תלמידות בית הספר.

כזכור, לאחר חוות הדעת המשפטית הברורה של משרד החינוך לפיה אין לראש העיר סמכות חוקית לסגור את בית הספר, היועצת המשפטית של העירייה, עו"ד שרית גרינבאום, פרסמה חוות דעת משפטית התומכת בהחלטת העירייה לסגור את מוסד החינוך.

בחוות הדעת נכתב כי "מחובתה ומאחריותה של העירייה להורות על סגירה קצרה וקצובה בזמן של בית הספר בית יעקב".

לדבריה: "מאחר ומבוקשת סגירה זמנית וקצובה של בית ספר אחד בלבד (בית יעקב), לצורך ביצוע הערכת מצב משום שכל ובטרם תגיע ההתפרצות לממדים רחבים עוד יותר, וכאשר קיימות אינדיקציות רבות אשר מחזקות פעולה, הרי שהדבר עומד לטעמי באמות המידה המנהליות הנדרשות.

"לעירייה קיימות חובה ואף סמכות מכוח הוראת חוק ראשית שנקבעה בפקודת העיריות, לבצע כל פעולה הנדרשת לצורך שמירה על בריאות הציבור, וכי בנסיבות המקרה דנן נראה כי הפעולה המבוקשת הינה מידתית, סבירה ועומדת באמות המידה המנהליות הנדרשות, ולפיכך מדובר בפעולה אפשרית ואף מתבקשת מצד העירייה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר