בשל הלמידה מרחוק

אורי מקלב בפנייה דחופה: לאפשר חריגות בשיחות הטלפון

בשל הסגר ההדוק, מוצאים עצמם הורים רבים מתקשים לעמוד בתשלומי השיחות עבור קווי הלימוד של הילדים. אורי מקלב פנה למשרד התקשורת לחזור למודל הסגר הראשון (אקטואלי)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

עם הכניסה לסגר השלישי, סגן שר התחבורה אורי מקלב, פנה בפנייה דחופה למשרד התקשורת, שימשיכו את ההסדר הקיים עם חברות התקשורת לתעריפים מופחתים בהתאם למצב החירום.

כזכור, בסגר הראשון, לפני קרוב לשנה סיכמו שר התקשורת דאז דוד אמסלם ואורי מקלב, לאפשר חריגה מדקות השיחה בחבילות בתשלום עלות החבילה הנוספת בלבד.

עם החלת הסגר והעברת מתכונת הלימודים בארץ ללמידה מרוחקת פנה כאמור מקלב בדחיפות אל מנכ"לית משרד התקשורת אבישר בן-חורין, בדרישה להמשיך את ההסדר הקיים מול חברות התקשורת לאפשר חריגות מחבילות השיחות 'ללא הגבלה', ללא תשלום גבוהה יותר.

"במוסדות החינוך בציבור החרדי, רציפות הלימודים נעשית דרך מערכות טלפוניות המצריכות התקשרות למערכות אלו. בפועל כל תלמיד נדרש לשהות במערכות הטלפוניות שעות רבות מידי יום על מנת להמשיך את רצף הלימודים הסדיר", הסביר מקלב בפתח מכתבו.

לדבריו, "חבילות הסלולר המשווקות לציבור הינם בהגבלה של בין 3,000 ל- 5,000 דקות שיחה, מעבר לכך מחויב המנוי בחריגה בעלות של כ 50 אג' לכל דקת שיחה".

המכתב של מקלב

"מצב זה" מסביר מקלב בפנייה, "יוצר עלויות גבוהות מאד, אשר בסופו של עניין יושתו על ציבור ההורים סכומים המסתכמים באלפי שקלים למשפחה, דבר שאין הדעת סובלתו".

"לאור האמור יש לשוב ולהורות לחברות הסלולר ולחברות התקשורת הקווית להתכנס להסדר המדובר בהקדם על מנת שציבור ההורים לא ידרש לתשלומים מופקעים אלו", מסכם מקלב את פנייתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר