חוסנה - ונדבקה

טרגדיה איומה: הנערה אהובה קלרמן ע"ה

אהובה, נפטרה אחרי שנים של התמודדות מול מחלה קשה. היא חשה ברע אחרי קבלת החיסון נגד הקורונה, איבדה את הכרתה, נדבקה בנגיף - והשיבה את נשמתה לבוראה (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

טרגדיה ואסון קשה בשכונת רמות בירושלים עם היוודע פטירתה לאחר שנות מכאוב וייסורים של הנערה אהובה קלרמן ע"ה, בת 25 בפטירתה.

המנוחה נולדה להוריה שמעון ודסי קלרמן, מתושבי שכונת רמות בירושלים, ולאורך שנותיה היא סבלה ממחלה קשה, ממנה סבלה ייסורים קשים ומרים מבלי שהראתה סימני יאוש כלל.

בשיחה עם 'כיכר השבת' מספרת אחת ממכרותיה בכאב כי אהובה ע"ה היתה ילדה של אור שתמיד דאגה לזולת מתוך שמחת חיים, למרות ייסוריה הקשים מהם סבלה "אהובה היתה נערה מלאת שמחת חיים, אהובה על הבריות שקיבלה טיפול מסור מהוריה המסורים שעשו ככל יכולתם כדי להיטיב את מצבה", היא אומרת בכאב.

עוד היא מספרת כי לפני כשבוע הנערה קיבלה את החיסון נגד קורונה, וכמה ימים לאחר מכן החל חום גופה לעלות, מה שגרם לה לחוש ברע, ולמרות שבבדיקת קורונה שעשתה היא יצאה שלילית, עדיין מצבה המשיך להתדרדר, עד אשר ביום שישי האחרון היא איבדה את הכרתה ופונתה לבית החולים הר הצופים, שם היא יצאה חיובית לנגיף הקורונה בבדיקה נוספת שנעשתה לה.

כאמור, הערב החזירה את נשמתה ליוצרה למגינת לבם של הוריה, בני משפחתה וחברותיה הרבים שגדלו ולמדו איתה לאורך השנים.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר