נדבק מחבר. צפו

אבי בן הישיבה שמצבו קשה: "כולנו בוכים על נתנאל שלנו"

אביו של נתנאל בן טלי, תלמיד הישיבה הצעיר מרחובות שמונשם ומצבו קשה לאחר שנדבק בקורונה, מתאר בראיון ל'כיכר' את השתלשלות המקרה - ומתחנן: "התפללו על הילד שכל כך חיכינו לו" (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

נתנאל, תלמיד ישיבת 'חכמת שלמה' ברחובות, הוא הנער בן ה-17 שמאושפז במצב קשה בבית החולים קפלן בעיר, ונזקק להנשמה, כחולה קורונה.

אביו, אדם עדין נפש העובד לפרנסתו במשרד הביטחון, מתאר בשיחה עם 'כיכר השבת' את השתלשלות המקרה המדאיג, ופונה בתחינה, "לכל מי שיכול: התפלל על הילד שלי".

"הכל החל לפני שבועיים, אז נתנאל חזר מהישיבה לצעירים ונכנס לבידוד בבית, בגלל שהיה ליד חבר שהתברר כחולה מאומת. ולא רק הוא. גם בני הקטן חזר מהחיידר, ונכנס לבידוד מסיבה דומה".

לאחר מכן, ממשיך האב ומשחזר, "כולנו, כל בני המשפחה, נבדקנו ויצאו חיוביים בבדיקת קורונה, אבל גמרנו עם זה כמו שרוב האנשים גומרים, בצורה קלה יחסית - חוץ מנתנאל".

מתברר, שחום גופו הגבוה של הבן הגדול במשפחה לא ירד במשך חמישה ימים. "כמה אקמול שהוא לקח, לא עזר. בשלב מסוים עשינו לו בדיקת סטורציה וגילינו שהיא על 88, גבולית. בעקבות כך הזעקנו אמבולנס מד"א שפינה אותו ל'קפלן'".

ד"ר אורי בלה, מנהל המיון ב'קפלן', מעדכן (צילום: דוברות בית החולים)

"בבית החולים", ממשיך האב ומתאר, "גילו מיד כמה מצבו קשה, ונתנו לו תחילה כמות גדולה של חמצן, דבר שלאט לאט ייצב יחסית את מצבו - שעדיין מוגדר קשה".

כאן נחנק קולו של האב, והוא אומר גם בשם רעייתו (העובדת בהייטק): "זה הילד שלנו, שחיכינו לו עשר שנים עד שנולד. כולנו פה, גם האחים והאחיות הקטנים, בוכים כל הזמן ומתפללים שחייו יינצלו".

"בבקשה, אני מתחנן מכל מי שיכול: תקחו תהלים או תקבלו על עצמכם קבלה טובה לזכותו של נתנאל בן טלי, הבן שלנו, שיינצל במהרה. ועוד דבר אחד: תשמרו מהקורונה במקסימום שאפשר", מסיים אביו של תלמיד הישיבה ברגש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר