"הוכח שאני לא אשם"

האברך הגיע למשטרה וביקש: תוציאו הבהרה

אברך ממודיעין עילית נתפס מפר בידוד ונקנס, לאחר יומיים, התברר כי חלה טעות והוא לא הפר בידוד. האברך הגיע לתחנת המשטרה וביקש שיפרסמו הודעת הבהרה • צפו (ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
אילוסטרציה; למצולם אין קשר לכתבה (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

מדי יום מוציאה משטרת ישראל מספר רב של הודעות דוברות לתקשורת, על הפרת הנחיות מכלל הציבור. היום (שלישי), הגיע אברך לתחנת המשטרה וביקש, תוציאו הודעת דוברות שטעיתם בדיווח שלכם.

האברך בתחנת המשטרה (צילום: רוטרניק)

השבוע, ביום ראשון בבוקר, אברך ממודיעין עילית נעצר בכניסה לעיר, וקיבל דו"ח על כך שהוא הפר בידוד - והוא אולץ לחזור לביתו. לתקשורת יצאה הודעה על אברך שנתפס מפר בידוד בכניסה למודיעין עילית.

אלא מאי, האברך מספר ל'כיכר השבת' כי "ככל הנראה קרתה טעות במחשבים ואני באמת לא הייתי מחוייב בידוד, פניתי למשטרה והוחלט לבטל לי את הדו"ח".

"לשם ההגינות", הוא מוסיף, "פניתי למשטרה וביקשתי, כשם שהוצאתם הודעה על מפר בידוד במודיעין, תוציאו הודעה על כך שחלה טעות לגמרי שלא באשמתכם, וככה תוכלו לחסוך מעט מהוצאת שם רע שיוצאת כנגד הציבור החרדי".

ממשטרת ישראל נמסר: "במסגרת פעילות המשטרה למניעת התפשטות נגיף הקורונה, פרסה המשטרה מחסום בידוק בכניסה לעיר מודיעין עילית. בבדיקת הנדון עלה במערכת כי על פי נתוני משרד הבריאות מדובר בחולה קורונה מאומת".

"לציין כי הנדון לא הציג אישור רפואי אשר אישר את סיום הבידוד וכן ניתן לו זמן העולה על 40 דקות להשיג אישור רפואי על שחרורו מהבידוד, משלא הציג אישור המעיד אחרת, זומן למשטרה בתום תקופת הבידוד וכאשר התייצב בתחנת המשטרה הציג אישור כי באותו היום בו נבדק שוחרר מהבידוד ועל כן לא נפתחה נגדו חקירה ולא נרשם לו דוח".

מה ענו לאותו אברך בתחנת המשטרה? צפו בווידאו...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר