התפשטות ה'קורונה'

הגר"ד יוסף: "אנשים מסתובבים ברחוב עם דם על הידיים!"

"אנשים שלא שומרים את ההנחיות - הם יכולים לומר ידינו לא שפכו את הדם הזה?", תוהה הגאון רבי דוד יוסף, חבר המועצת, בדבריו הנוקבים, וזועק: "החברה קדישא לא עומדים בעומס" (חרדים, בארץ)

הגר"ד יוסף (צילום: ללא קרדיט; ההקלטה באדיבות 'כאן מורשת')

"מסתובבים ברחובות אנשים עם דם על הידיים; זה לא ספק סכנה, זה ודאי סכנה", כך אמר הבוקר (רביעי) הגאון רבי דוד יוסף, חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס, בהקלטה מיוחדת לתכנית 'מנדי ביתאן' ב'כאן מורשת'.

הגר"ד יוסף, שנשמר מאוד מהקורונה ובכל-זאת נדבק ובחסדי שמים החלים, אמר בדבריו: "אני שומע כל מיני טענות, שהמשטרה עושה לנו ככה או עושה לנו ככה. מה אכפת לנו? אנשים מסתובבים ברחוב עם דם על הידיים!

"אנשים שלא שומרים את ההנחיות, הם יכולים לומר ידינו לא שפכו את הדם הזה? כל יום מתים 40 או 50 אנשים. החברה קדישא כבר אומרים שהם לא עומדים בעומס".

"אין כאן ספק סכנה, אלא ודאי סכנה", חידד חבר המועצת את דבריו החריפים.

כפי שפורסם מוקדם יותר ב'כיכר השבת', 31% מהתחלואה החדשה הם בני הציבור החרדי - למרות שהחרדים מהווים רק 12% מהאוכלוסייה בישראל; 20.4% מהבדיקות במגזר החרדי יצאו חיוביות לעומת 9.2% מהבדיקות במגזר הכללי.

אחוז בדיקות חיוביות בחלוקה לערים החרדיות: ביתר - 28.5%; אלעד - 25.8%; בני ברק - 20.2%; עמנואל - 27.7%; מודיעין עילית - 20.2%; קרית יערים - 16.7%.

בישראל, ישנם הבוקר 82,930 חולי קורונה פעילים מתוכם - 1,918 מאושפזים בבתי החולים ו-1,532 שוהים במלוניות קורונה. כל היתר, במצב קל בביתם. 1,113 חולים במצב קשה, מתוכם - 344 מוגדרים במצב קריטי; 308 חולים - מונשמים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר