בית שמש

חשודים בניקור גלגלי ניידת שוחררו ממעצר

במהלך פעולות אכיפה משטרתית בעיר בית שמש, נעצרו חשודים בפיצוץ גלגלי ניידת משטרתית, אחרי שברשותם נתפס סכין. בבית המשפט היום, הם שוחררו למעצר בית (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אכיפה, אתמול בבית שמש (צילום: דוברות המשטרה)

בית משפט השלום בירושלים שחרר היום (רביעי) חשודים בניקור גלגלי ניידת משטרה במהלך פעולת אכיפת הנחיות הקורונה בעיר בית שמש אתמול.

נציג המשטרה ביקש בדיון להאריך את מעצרם בשישה ימים אך השופט אלעזר ביאלין שחרר אותם למעצר בית, בתנאים מגבילים בלבד.

בדיון אמר נציג המשטרה, "שני החשודים הנ"ל גרמו חבלה לרכב משטרתי אתמול בכך שהם ניקרו את צמיג גלגלי הניידת. עפ"י החשד שניהם הגיעו לרכב, אחד מהם ירק וניקר את הצמיגים ואז הם ברחו. הם נחקרו והכחישו".

עורך הדין שייצג את החשודים אמר בדיון, "כיצד יכול בית המשפט להכריע ביחס לחשד הסביר כשאין לפניו סרטונים או דו"ח צפייה או דו"ח מינימלי שמלמד שהצמיגים נוקבו. אם לצורך העניין ירד האוויר מהם ואין סימני דקירה אז על סמך מה הם עצורים? אולי הורידו אוויר?".

"גם לא שמעתי את חברי אומר שרואים את אותה דמות מסתובבת סביב הרכב. אם רק רכן מצד אחד זה לא מסביר את הניקוב של כמה צמיגים. איך אפשר לבוא לבימ"ש כשחומרי החקירה בתיק כ"כ חסרים ולטעון על החשד ולו המינימלי ביותר להמשך מעצר. אבקש לשחררם".

השופט ציין כי אחד החשודים הגיע עם רכבו בסמוך לניידת משטרה, ו"לפי העולה מדו"ח הפעולה אחד מנוסעי הרכב ירד מאותו הרכב וגרם נזק לגלגלי הניידת המשטרתית". בהמשך הם נעצרו בזמן שנסעו ברכב, ובתוך הרכב מצאו סכין.

לדבריו, "אינני מקל ראש בעבירה המיוחסת למשיבים, ובנסיבות מסוימות אני סבור שפגיעה ברכב משטרתי אכן עלולה להקים עילת מעצר של מסוכנות. יחד עם זאת, בנסיבותיו של תיק זה, נוכח החולשה הראייתית עליה הצבעתי והעדר עבר פלילי, אני סבור שניתן להשיג את תכלית המשך החקירה גם כאשר המשיבים משוחררים לחלופת מעצר בתנאים מגבילים".

לכן, כאמור, קבע השופט כי יש לשחררם למעצר בית בתנאים מגבילים, תוך דחיית בקשת המשטרה להארכת מעצרם בשישה ימים נוספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר