הסתה חולנית ומזעזעת

'החרדים מסוכנים מאיראן וחיזבאללה; אינתיפאדה חילונית'

"החרדים הורסים ומביסים את המדינה. מי שיצית פה אינתיפאדה חילונית ייהפך לכוכב עליון", נכתב בעיתון 'הארץ' נגד החרדים, בהסתה מחרידה המתירה את דם החרדים. "פגיעתם רעה" (אקטואלי)

אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ההסתה האנטי-חרדית בעת התפרצויות הגלים הקודמים של נגיף הקורונה, הביאו לא אחת למקרים בהם תקפו חרדים, פיזית ומילולית ברחובות, או מנעו מאיתנו כניסה לקניונים ואפילו לרופאים.

כעת, כאשר התחלואה במגזר החרדי שוב בשיאה, תוך התעלמות גורפת מהעובדה שבמשך קרוב לחודשיים ברציפות החרדים היו בתחתית טבלאות התחלואה - ההסתה חוזרת, ובגדול.

טקסט מזעזע במיוחד התפרסם היום (חמישי) בעיתון הארץ, במדור הדעות על ידי אורי משגב. משגב, כבר עורר בעבר שורה של פרובוקציות כאשר כתב נגד הדת, נגד המתנחלים ונגד חרדים.

לפי משגב, "החרדים הביסו את מדינת ישראל בלא תנאי. הם חלק מהמדינה, ולכן פגיעתם רעה ומכאיבה במיוחד. לו היה מרחף מעל ישראל איום חיצוני אסטרטגי בסדר גודל של החרדים, הוא היה מטופל בכל דרך אפשרית".

"החרדים מסוכנים כיום להווה ולעתיד של ישראל יותר מהטילים של חיזבאללה ומהגרעין האיראני. נזקם מוחשי ויום יומי, לא פוטנציאלי".

בהמשך הוא תוקף את המדינה המתקצבת חרדים, וטען כי "בטלנותם־אומנותם", וכי מערכת החינוך החרדית "מנציחה בערות ועוני לדורות".

את הטור שלו, המוקדש כולו להסתה פרועה נגד הציבור החרדי ותוך שהוא משבח את הפוליטיקאים התוקפים את המגזר וקורא לשמאל לנהוג כך, הוא מסיים בקריאה לאינתיפאדה נגד החרדים.

"הנה הסיפור שלכם, טמבלים: החרדים הורסים ומביסים את המדינה. מי שיצית פה אינתיפאדה חילונית ייהפך לכוכב עליון", לדברי משגב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר