לאחר סערת דאראג

צאנז ותולדות אהרן החליטו: חתונת הנכדים - במתכונת מצומצמת

לאחר סערת החתונה בחסידות דאראג, הודיעו בחסידות צאנז כי שמחת החתונה של נכד האדמו"ר עם נכדת האדמו"ר מתולדות אהרן, שהיתה אמורה להתקיים בשבוע הבא בהשתתפות אלפים, תתקיים במתכונת מצומצמת בלבד (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: משה גולדשטיין, דוד כהן - פלאש 90)

לאחר סערת החתונה בחסידות דאראג שהתקיימה בבני ברק בתחילת השבוע, מודיעים בשעה האחרונה בחצר חסידות צאנז כי שמחת החתונה של נכד האדמו"ר עם נכדת האדמו"ר מתולדות אהרן שהיתה אמורה להתקיים בשבוע הבא בהשתתפות אלפים, תתקיים במתכונת מצומצמת בלבד.

בהודעה שיצאה לכלל החסידים תחת הכותרת 'וירא בצר להם בשמעו את רנתם' נכתב כי "בשל המצב בו כלל ישראל נתון בימים אלו, כאשר רבים מחולי ישראל על ערש דווי וזקוקים לישועה, על כן שמחת הנישואין לנכד האדמו"ר תתקיים במתכונת מצומצמת, ובחיק המשפחות בלבד, בהתאם להנחיות, וכי קהל אנ"ש ישתתפו כל אחד ממקום מושבו".

ל'כיכר השבת' נודע כי מאחורי הקלעים התנהל משא ומתן בין החצרות, כאשר האפשרויות שעמדו על הפרק הן או דחיית מועד החתונה לימים שלאחר הסגר, צעד שאליו התנגדו בנחרצות בתולדות אהרן, או קיום האירוע בבית המדרש תולדות אהרן בשכונת מאה שערים, צעד שאליו היו מי שהתנגדו מצד חסידות צאנז.

גורם בתולדות אהרן אומר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי נכון לשלב הזה העניינים עדיין לא סגורים, וכי בנתיים לא יודעים היכן החתונה תתקיים.

(המודעה בצאנז)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר