השופט זעם

עצור על פרסום תועבה שוחרר בגלל... מאה שערים

חרדי החשוד בגין פרסומים בעייתיים שונים שוחרר בעקבות העובדה שהמשטרה לא דאגה להביאו בזמן לדיון מתוך נימוק שהבלשים עסוקים במהומות בשכונת מאה שערים (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
מעצר חרדי. אילוסטרציה, למצולם אין קשר לתוכן הכתבה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

חרדי נעצר השבוע על ידי המשטרה בגין חשדות כי ביצע את העבירות הבאות: פגיעה בפרטיות, פרסום תצלומים של אדם אחר, פרסום תועבה ועוד.

כעבור יממה, כאשר היו צריכים להביא אותו לדיון הארכת מעצר בפני בית משפט השלום בירושלים, התברר כי כלל לא הביאו אותו מרמלה, שם היה עצור.

נציג המבקשת אמר בדיון כי היו אמורים להוציא צוות בילוש מתחנת לב הבירה בירושלים כדי להביא אותו, אך בסופו של דבר הם נשלחו לטיפול במהומות בשכונת מאה שערים.

פעילות המשטרה השבוע במאה שערים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

עורך דינו של החשוד אמר, "אני לא מסכים לקיים את הדיון בהעדר המשיב. אני מבקש מבית המשפט לשחרר את המשיב זו פגיעה בזכויותיו. עברו מעל 24 שעות. עכשיו דיברתי שוב והוא עדיין בכלא איילון. מדובר בפגיעה בזכויות".

רק בשעה 13:30, כעבור הפסקה, נמסר כי יש צוות המתכונן להביא את העצור מרמלה. "אני לא יכול להמתין, זה מחדל אין מילה אחרת", אמר עורך דינו של החשוד.

השופט אלעזר ביאלין פסק כי "בנסיבות אלה, ובשים לב לכך שב"כ המשיב ממתין לדיון בעניינו של המשיב משעה 30:8 בבוקר, לא מצאתי להיעתר לבקשת ב"כ המבקשת להמתין להבאת המשיב לדיון. לפיכך, אני מורה על מחיקת הבקשה", וכאמור, החשוד שוחרר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר