הפרעות בב"ב. צפו

מחריד: הנער החרדי ניצל ממכות השוטרים, עם ידיים מורמות

תיעוד קשה לצפייה המגיע מבני ברק: במהלך ליל הפרעות שניהלה המשטרה בעיר כמסע ענישה קולקטיבי על מעשי הצעירים, נער מפוחד הרים ידיו כאות כניעה, וניצל. צפו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
התיעוד המזעזע (צילום: מתוך @liran__tamari בטוויטר)

קשה לצפייה: במהלך ליל הפרעות שחוו תושבי בני ברק ביום חמישי האחרון, נער חרדי שפחד מהמשטרה, יצא אל השוטרים כשידיו מורמות למעלה, כאות כניעה, כדי שלא יכו אותו.

כזכור, בעקבות התנפלות מספר צעירים על שוטרים בלבוש אזרחי שהגיעו לבדוק פעילות אסורה באולמות שמחה בעת הסגר, יצאה המשטרה למסע נקם חסר הבחנה.

פלוגות של מאות שוטרים ממוגנים רצו ברחובות העיר באישון ליל, היכו עוברי אורח, השליכו רימוני הלם לכל עבר והתנהגו באלימות חסרת תקדים בעיר התורה.

אחד הרגעים הקשים, כפי שנחשף הערב, היה ברחוב הרב כהנמן, כאשר קבוצת שוטרים נכנסה לבנין בו קיימים מוסדות ועסקים, ככל הנראה בדרכה לאתר חשודים בהפרת סדר.

מהמרום, כפי שניתן לצפות, יצא תלמיד ישיבה מפוחד, עם ידיים למעלה, והשוטרים שהפליאו את מכותיהם באזרחים רבים, אכן לא נגעו בו לרעה.

עד ראיה למקרה מתאר ל'כיכר השבת': "הנער רעד על נפשו, פניו שידרו בהלה עצומה, ורק בנס השוטרים שהבחינו בידיו מעל לראשו, לא היכו אותו".

"אלו היו מראות שלא אשכח עד סוף ימי, ובלתי נתפס שהם היו במדינת היהודים, בלבה של עיר התורה והחסידות", הוא מוסיף בזעזוע.

כזכור, למחרת הלילה הקשה, הגיבה המשטרה: "אנו דוחים על הסף טענות חסרי תוכן והגיון, הטוענים לאכיפה 'מחמירה מדי', שעה שפורעי חוק רבים יידו אבנים לעבר שוטרים, הכו ופצעו שוטרים, התפרעו והפרו את הסדר הציבורי והבעירו פחים".

"עליית המדרגה באלימות שהייתה אמש בבני ברק עולה כדי התנהגות פושעת ומסוכנת. המשטרה לא תשלים עם מעשים מעין אלו ותפעל לאכיפה בלתי מתפשרת נגד הפרות המוניות הפוגעות בבריאות הציבור ולטיפול נחוש בגילויי אלימות שיופנו כלפי שוטרים הפועלים למען שלום הציבור ובריאותו.

"לצערנו פורעי חוק אלו פוגעים ומכתימים ציבור שלם שנפגע בריאותית לא רק כתוצאה מהפרה המונית של התקנות אלא גם מאלימות פסולה המופנית כלפי מי שאוכף את החוק ופועל לשמירת שלומם ובריאותם", סיימה המשטרה.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר