מדרסים בהתאמה אישית: כל מה שחשוב לדעת

יש לכם כאבים בכפות רגליים? המדרסים הפשוטים לא עוזרים לכם? זה הזמן לרכוש מדרסים בהתאמה אישית (בריאות, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

במאמר הבא נסביר מה זה, מה היתרונות שלהם על פני המדרסים הרגילים וגם, איך בוחרים מכון מדרסים מקצועי? כל התשובות לפניכם.

מה זה מדרסים בהתאמה אישית?

בניגוד למדרסים מוכנים מראש, שמטרתם העיקרית היא לשמור על היציבות שלכם, מדרסים אורטופדיים מותאמים אישית מסוגלים לספק מענה לבעיה הספציפית ממנה אתם סובלים. בתוך כך, למדרסים מותאמים אישית יש חשיבות מכרעת בכל הקשור להתמודדות שלכם עם הבעיה הספציפית שיש לכם בכף הרגל, פרמטר עליו נתמקד בסעיף הבא. אמנם מדובר בתהליך קצת ארוך שדורש בדיקות, אפיון של הבעיה הספציפית שלכם, טביעת כף רגל והדמיה, האמינו לנו שזה שווה את זה.

באילו מקרים תצטרכו מדרסים מותאמים אישית?

דורבן - במידה ואתם סובלים מדורבן, תצטרכו להתאים לעצמכם מדרסים בהתאמה אישית שיספקו מענה לשינוי המבני של כף הרגל שלכם ולפחית את הלחץ מהאזורים המועדים, על מנת שאתם תסבלו פחות מהכאבים. כמובן שבנוסף לדורבן, המדרסים המותאמים אישית יוכלו לספק לכם מענה במקרים של פציעות ספורט נוספות שנובעות כתוצאה מעומס על כפות הרגליים.

סכרת - במידה ואתם סובלים מסכרת למשל, תוכלו להתאים לעצמכם מדרסים שיקלו שישמרו על כף הרגל שלכם. ברוב המקרים, מדובר באנשים שסובלים מסכרת חווים ירידה בתחושות בכף הרגל, פגיעה בזרימת הדם ופצעי לחץ. מדרסים מותאמים אישית יסייעו במניעת הופעה של פצעי לחץ וישפרו את היציבות שלכם בזמן הליכה או צעידה.

בעיות מבניות – רוב הלקוחות שמבקשים לרכוש מדרסים בהתאמה אישית, פונים בעקבות כאבים שמופיעים כתוצאה מבעיות מבניות ברכל, כמו קשת גבוהה או פלטפוס. במצב כזה, מדרס שאינו מותאם אישית פשוט לא יוכל לספק לכם מענה לכאבים שלכם, איכותי ככל שיהיה. תפקידם של המדרסים המותאמים אישית במקרים הללו הוא לסייע בפיזור שווה יותר של המשקל על כף הרגל ולאפשר לכם לשמור על שגרת חיים תקינה ויציבה.

על פי צורך אישי – לעיתים תרצו לרכוש מדרס בהתאמה אישית גם במקרים בהם אין לכם בעיה ספציפית בכף הרגל. לדוגמא, במידה ואתם חיילים קרביים, מדרסים בהתאמה אישית יוכלו לסייע לכם להקל על העומס ולמנוע בעיות עתידיות. במידה ואתם ספורטאים, מדרסים בהתאמה אישית יוכלו גם לסייע לכם לשפר את ההישגים, גם את היציבות במהלך הפעילות הספורטיבית וגם במניעה של בעיות עתידיות.

התאמת מדרס – מה השלבים?

שלב ראשון: אפיון הבעיה והצורך – לפני שממהרים להתאים מדרס, עליכם להיפגש עם איש המקצוע ולאפיין איתו ביחד את הבעיה שלכם.

איש המקצוע במכון יבצע בדיקה כללית לכף הרגל ויזהה האם מדובר בדורבן, האם במבנה כף רגל לא תקין או האם אתם סובלים מסכרת או מחלה אחרת שמשפיעה על היציבות שלכם.

שלב שני: טביעת רגל ומידות – לאחר שאפיינתם את הבעיה או הצורך שלכם, איש המקצוע במכון יצטרך לבצע טביעה של כף הרגל שלכם.

טביעת כף הרגל שלכם תתבצע באמצעות הטבעה שלה בחומר מיוחד ולעיתים אף יהיה צורך בהדמיה וסריקה של כף הרגל.

שלב שלישי: בדיקת לחץ – איש המקצוע במכון יבקש מכם לעמוד על משטח דריכה, על מנת לאתר את המוקדים שעליהם מופעל הכי הרבה לחץ בזמן ההליכה או העמידה.

שלב רביעי: בחירת חומר הגלם – את המדרסים המותאמים ניתן לייצר באמצעות מגוון חומרי גלם, שלכל אחד מהם יש את היתרונות והחסרונות שלו.

שלב חמישי: שימוש במדרסים ובדיקת התאמה – בשלב האחרון ולאחר שהמתנתם מספר ימים, מכון המדרסים יצור אתכם קשר ויבקש שתגיעו על מנת לבצע שימוש ראשוני במדרסים.

במידה והמדרס נוח לכם באופן כללי, זה הזמן לחזור הביתה עם המדרסים החדשים ולנסות אותם לזמן מה, על מנת לוודא התאמה מלאה.

איך בוחרים מכון מקצועי?

נפתח בשורה התחתונה – כפות הרגליים שלכם הן לא משחק ילדים וכל טיפול לא נכון או לא מדויק עלול רק לגרום ליותר נזק מבחינתכם. לכן, עליכם לפנות למכון מקצועי ומנוסה בתחום המדרסים בכלל, ובייצור של מדרסים מותאמים בפרט. קראו את כל חוות הדעת וההמלצות על מכון המדרסים ובדקו האם מדובר במכון שנוהג לבצע עבודה מקצועית ולגבות מחיר הוגן על המדרסים.בנוסף, עליכם לוודא מראש מה השירות כולל. לעיתים, לאחר שתשמשו במדרסים מספר ימים, תגיעו למסקנה שהם לא נוחים לכם ולא מסייעים בפתרון הבעיה. במצב כזה, אתם רוצים שמכון המדרסים יהיה קשוב לכם ויספק לכם מענה כולל, לרבות תיקונים ושינויים, ללא תשלום נוסף.

חשוב לציין: לפני שאתם ממהרים לסגור עם מכון המדרסים, ודאו האם הוא עובד בשיתוף עם קופת החולים שלכם. כיום, רוב קופות החולים משתתפות עם הלקוחות שלהם בחלק מסכום הרכישה, כאשר התנאים משתנים בין הקופות השונות.

זהו, כעת כשיש לכם את כל המידע המקצועי והטיפים על מדרסים בהתאמה אישית אתם יכולים לצאת לדרך, בהצלחה!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר