אסון קורונה

נהג האוטובוס האהוב: שבתאי מלכי ז"ל

שבתאי מלכי מאלעד, נהג האוטובוס החביב שהרבה במעשי צדקות מפעימים, התמוטט באשפוז הביתי בו היה כחולה קורונה, וכל ניסיונות ההחייאה כשלו • התושבים מתקשים להיפרד (דיין האמת)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
שבתאי ז"ל, עם רעייתו (צילום משפחתי)

טרגדיה באלעד: שבתאי מלכי, בן 66 תושב המקום, נפטר היום (רביעי) מקורונה. הוא שהה באשפוז ביתי במצב טוב יחסית, ללא מחלות רקע, אך התמוטט באופן פתאומי.

כוחות ההצלה שהוזעקו לבית, בראשות כונן מד"א רועי גרשי, ביצעו בו פעולות החייאה במשך כשעה, ולבסוף נאלצו בצער רב לקבוע את מותו.

שבתאי עבד במשך שנים כנהג אוטובוס בחברות היסעים גדולות ברחבי הארץ, אך כאשר עבר להתגורר באלעד, הצטרף לחברת קווים והפך לפנים מוכרות בכל בית בעיר.

מכריו מספרים ל'כיכר השבת': "שבתאי היה מאיר פנים לכל נוסע ונוסע. איש טוב כזה, שעזר לכולם; אם מישהו היה נתקע בלי כסף לנסיעה באוטובוס, הוא היה משלם עליו מכיסו הפרטי".

הרב יוסף אלקובי, תושב העיר בעבר, מוסיף: "הוא היה שייך לתקופות שבהן נהגים לא פחדו לעצור לנוסע מאחר, גם במרחק כמה מטרים מהתחנה. שבתאי היה נהג שמסוגל לנהל שיחה לבבית עם נוסע. בן אנוש, שראה גם בנוסעיו ככאלו".

"היה כיף היה לברך אותו לשלום בכניסה לאוטובוס, תוך החלפת מילים חביבה, ולהודות לו ביציאה. נהג שמזכיר לכולנו כמה לב אפשר להכניס בפרנסה. נהג שכמותו - נדיר למצוא", מסכם הרב אלקובי בצער.

סיפור מדהים אחר שהגיע על המנוח ז"ל: "בערב שבת שלאחר פטירת חתני זצ"ל, מתושבי אלעד, נסעתי איתו לעיר, תיארה אישה, שאינה גרה במקום. "תכננתי לקנות כמה מצרכים לשבת, אבל לא ידעתי איפה, אז שאלתי את הנהג היקר הזה, והוא - בלי שביקשתי - לקח אותי עד לחנות, עצר ממש ליד המקום, וכששמע על האסון, הוציא שטר כסף וביקש ממני להשתתף בקניות...".

הלוויתו של שבתאי מלכי ז"ל תתקיים בשעה 16:30, ב'שער פתח תקווה' שבבית העלמין ירקון, כאשר יו"ר 'דגל התורה' המקומי סגן ראש העיר אבי שטרן מסייע למשפחה בשעותיה הקשות הללו.

שבתאי ייטמן למנוחת עולמים, בהותירו אחריו את רעייתו אורנית וילדיהם, ועיר שלמה כואבת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר