"בחורינו לא הפקר"

מזעזע: דקירות בתוך ישיבה, שניים נפצעו קל

במהלך עימות בין נערים ממודיעין עילית לבחורי ישיבה, נכנסו הנערים לתוך הישיבה ודקרו שניים מהבחורים, לאחר שלטענתם אלו התגרו איתם ויידו עליהם חפצים וביצים (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
ישיבת כנסת הגדולה במודיעין עילית (צילום: איתמר קירשבוים)

בישיבת כנסת הגדולה (ר' הלל) במודיעין עילית, נכנסו הערב (רביעי) מלצרים מאולם סמוך לישיבה ודקרו שני בחורים שנזקקו לטיפול רפואי.

מתחת לישיבה קיים אולם, שם נערכה הערב חתונה. הבחורים, שכאב להם לראות הפרת הנחיות, החלו למחות במשתתפי החתונה.

ככל הנראה, הבחורים אף השליכו חפצים, מה שהעלה את חמתם של המלצרים באולם - הנמנים, לטענת בחורי הישיבה, על נוער השוליים של מודיעין עילית.

בתגובה, עלו הנוער עם אופנועים לתוך הישיבה, כשברשותם חפץ חד, ככל הנראה סכין, והחלו לתת מכות רצח למספר בחורים. שני בחורים, אף נדקרו מהסכין; אחד נדקר בגב ואחד ביד.

ישיבת כנסת הגדולה - בתקופת הקורונה (צילום: איתמר קירשבוים)

כוחות ההצלה שהגיעו למקום, לא אושרו להיכנס לתוך הישיבה וזאת בשל מקרה דקירה, שהתרחש לפני מספר שנים בישיבה. הבחורים שנפצעו, טופלו במקום על ידי רופא הישיבה.

בחור שהיה במקום בעת התרחשות האירוע, מספר ל'כיכר השבת': "זה היה מחזה מחריד, היו אלו מספר בחורים צעירים שלא התכוונו בכלל לריב ולפתע קיבלו תגובה כזו מנוער השוליים, זה מחריד, איך דבר כזה יכול להתרחש בעיר חרדית? התופעה שראינו בבני ברק מתחילה להתפשט יותר מדי, חייבים לעשות משהו, לא ייתכן שבחורינו יהיו הפקר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר