לא תרצח

מאומת קורונה אותר בחתונה בכפר חב"ד

המשטרה פשטה אמש על חתונה שהתקיימה בניגוד להנחיות בכפר חב"ד • במקום אותר חולה קורונה מאומת שזומן לחקירה • 30 דוחות נרשמו למשתתפי החתונה • צפו בתיעוד (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
כוח משטרה בחתונה, אמש (צילום: דוברות המשטרה)

במהלך פעילות יזומה של המשטרה אותר אמש (רביעי) באוהל שהוקם בשטח פתוח בכפר חב"ד כשבמקום מתקיימת חתונה בהשתתפות עשרות אורחים בניגוד להנחיות סגר הקורונה.

עם כניסת כוח המשטרה לאוהל, החלו עשרות אנשים להימלט מהמקום. בבדיקת הנוכחים במקום נמצא כי אחד ממשתתפי האירוע הינו חולה קורונה מאומת. השוטרים הורו לו להיכנס לבידוד וזימנו אותו לחקירה בסיום הבידוד.

בסך הכל נרשמו כ-30 דוחות לשאר משתתפי האירוע והם התבקשו להתפזר. מהמשטרה נמסר: "המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות במאמץ הלאומי למען בריאות של כולנו".

אמש, בריאיון ל'כיכר השבת', היחס פרופסור דרור מבורך, מנהל מחלקת קורונה בבית החולים 'הדסה עין כרם, לקיום אירועים בניגוד להנחיות ואמר: ""אני אומר להם שזה פשע, ושבאירוע כזה יכולים למות אנשים. האנשים הללו לא רק שמסכנים את עצמם, אלא מסכנים גם את הסביבה. אנשים לא מבינים שהמחלה הזאת היא פגע רע שאי אפשר להתנהג אליה בשיוויון, ואם מישהו עושה חתונה, ואני מבין את הצורך של לקיים חתונה ואורח חיים, שיעשה זאת בהשתתפות עשרה אנשים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר