בירושלים ובצפת

טרגדיה קשה: פעוטות בנות שבוע ושנה איבדו הכרה ונפטרו

תינוקת בת שבוע משכונת מאה שערים בירושלים ותינוקת בת שנה מהעיר צפת, ילדות למשפחות חרדיות, לא התעוררו הבוקר ואיבדו את ההכרה • אחרי מאמצי החייאה, נאלצו לקבוע את מותן (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בוקר של אסונות: תינוקת בת שבוע מהעיר ירושלים ותינוקת בת שנה מהעיר צפת, נפטרו הבוקר (חמישי) אחרי שאיבדו את ההכרה ולא התעוררו בבוקר.

תינוקת בת שבוע, בת למשפחה חרדית המתגוררת בשכונת מאה שערים בירושלים, איבדה את הכרתה בבוקר ופונתה לבית החולים כאשר מצבה מוגדר אנוש.

במקביל, מקרה דומה בעיר צפת, שם תינוקת בת שנה, בת למשפחה חרדית, לא התעוררה הבוקר ואיבדה את הכרתה. היא פונתה לבית החולים במצב אנוש.

בשני המקרים, נאלצו לצערנו הרופאים בבתי החולים לקבוע את מותן.

יחיאל שטרן חובש איחוד הצלה שטיפל בפעוטה בירושלים מסר: "מדובר בפעוטה כבת שבוע שאיבדה את ההכרה. ככל הנראה בעקבות רקע רפואי".

החובש עדכן, "ביצענו בה פעולות החייאה והיא פונתה להדסה הר הצופים בניידת טיפול נמרץ במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה".

יוסף אדרעי חובש באיחוד הצלה שהגיע ראשון לאירוע בצפת מסר: "מדובר בפעוטה בת שנה שלדברי בני משפחתה לא התעוררה משנתה. בסיוע חובשים נוספים ביצענו בה פעולות החייאה ולאחר מכן היא פונתה לבית החולים זיו תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש".

יצחק מירב חובש נוסף של איחוד הצלה שהשתתף אף הוא בפעולות החייאה בצפת מסר: "עקב אופי האירוע הוזנקו למקום גם צוותי חוס"ן - היחידה לעזרה ראשונית נפשית של איחוד הצלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר