"הילדים בוכים"

האם מורדמת ומונשמת; בתה הנערה פונתה לטיפול נמרץ

מזעזע: חרדית בת 41 ללא מחלות רקע שנדבקה בנגיף, מאושפזת במצב קשה מאוד; בשעות האחרונות הצטרפה גם בתה, נערה בת 15, לטיפול נמרץ קורונה בבית החולים (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
בית החולים ברזילי. אילוסטרציה (צילום: Edi Israel/Flash90)

בבית החולים ברזילי מאושפזת במצב קשה בימים האחרונים אישה בת 41, אם לשישה ילדים, שנדבקה בקורונה, ללא מחלות רקע; לפני מספר שעות גם בתה, נערה בת 15 שחלתה בנגיף, הובהלה לטיפול נמרץ.

אסונות רבים, רבים מדי, ידע הציבור החרדי מאז פרצה המגפה, אך נראה כי הסיפור הבא מזעזע במיוחד. שבעה בני משפחה חרדית המתגוררים באשקלון שהחלו לחוש ברע לפני כשבוע, נבדקו לקורונה ויצאו חיוביים כולם.

בחלוף מספר ימים, כאשר גברו קשיי הנשימה של האם, מירב אורית, והטיפול שהוענק לה בביתה לא הצליח לייצב את רמת החמצן בדם, הוחלט לאחר ייעוץ רפואי לפנות אותה בדחיפות לבית החולים בעיר.

בסוף השבוע האחרון, בשל הידרדרות נוספת שחלה במצבה, היא הורדמה והונשמה, ועדיין במצב זה בעוד ששת ילדיה נמצאים לבדם, בבידוד בביתם, מאחר וכאמור גם הם חולים.

ההתפתחות הקשה שחלה, לפני שעות ספורות, נרשמה כאשר הידרדר מצבה של הבת אבישג, ופונתה אף היא ל'ברזילי', שם הבהילו אותה למחלקת טיפול נמרץ קורונה.

בני המשפחה ששוחחו עם 'כיכר השבת' עדיין המומים מההתפתחויות הקשות. "אלו שישה ילדים, בהם כמה קטנים, שגדלו בשנים האחרונות רק עם אמם. הם קורעים את השמים בבכיות, ועכשיו גם על הבת-האחות", מספרים הקרובים, ומבקשים מכולם להתפלל.

שם האם, לתפילה, הוא מירב אורית בת כוכבה; השם של בתה אבישג בת מירב אורית - לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר