הקריסה בסקרים

אבי ניסנקורן הודיע: פורש מהחיים הפוליטיים

בצל הקריסה המתמדת בסקרים, אבי ניסנקורן, לשעבר שר המשפטים, הודיע הבוקר (ראשון) ליו"ר מפלגת 'הישראלים', רון חולדאי, על החלטתו לקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים (בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בצל הקריסה הנמשכת והעקבית בסקרים, אבי ניסנקורן, לשעבר שר המשפטים, הודיע הבוקר (ראשון) ליו"ר מפלגת 'הישראלים', רון חולדאי, על החלטתו לקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים.

"לאחר שנים ארוכות כאיש ציבור, אני לוקח היום פסק זמן", אומר ניסנקורן. "כאשר המחנה זקוק לחיבורים כדי לשרוד, וישנם ריבוי מפלגות ומועמדים, החלטתי שמוטב לזוז הצדה ולקחת פסק זמן".

"אני מעריך את רון חולדאי ואת מועמדי הישראלים, ואמשיך לסייע ככל יכולתי במאבק נגד השחיתות, ולמען כלכלה חברתית ודמוקרטיה יציבה", אומר ניסנקורן.

חולדאי מסר כי הוא "מכבד את אבי ובחירתו ומודה לו על הדרך המשותפת. אני אמשיך לעבוד ללא הרף כדי לאחד את מחנה המרכז-שמאל. ברור לכל שהדרך היחידה לייצר כח משמעותי היא ביחד, וכל אחד יצטרך לוותר. הציבור דורש בצדק איחוד עכשיו - ובכך אני מרוכז".

רק לפני כחודש, הודיע חולדאי על הקמת מפלגת "הישראלים" - כשלצדו, אבי ניסנקורן, עוד בימים שכיהן כשר המשפטים, מטעם 'כחול לבן'. כעת, בצל הסקרים הלא מעודדים, בהם המפלגה מדשדשת מתחת לאחוז החסימה, ניסנקורן עוזב ומותיר את חולדאי לבדו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר