תקיפת השוטרים

החסיד החשוד הגיע לתחנת המשטרה ונעצר

חסיד ויז'ניץ (מרכז) שהיה מבוקש לחקירה בחשד למעורבות בתקיפת ה'בלשים', שחוללה סערה, נעצר לאחר שהסגיר את עצמו בהתייצבות לתחנת המשטרה בב"ב (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אחד העצורים הקודמים בפרשה (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

חסיד ויז'ניץ (מרכז) שהסגיר עצמו מוקדם יותר היום למשטרה, מאחר והיה מבוקש לחקירה בחשד למעורבות בתקיפת השוטרים בבני ברק לפני כשבוע וחצי, נעצר לפני זמן קצר.

ל'כיכר השבת' נודע, כי כאשר נודע בישיבה שמשטרת ישראל לא מסתפקת בארבעת תלמידי הישיבה שהסגירו את עצמם בהקשר לאותו אירוע מסעיר, ומנסה לאתר אדם נוסף, הוחלט כי הוא יילך מיוזמתו למשטרה.

ואכן הצעיר החסידי התייצב לפני מספר שעות בתחנת המשטרה בבני ברק, והציע את עצמו לחקירה. בתום החקירה, הוחלט כאמור במשטרה לא לשחררו לביתו, אלא לעצור אותו, ובעוד זמן קצר (ראשון) החסיד הוא יובא לפני שופט מעצרים.

בכוונת המשטרה לבקש מבית המשפט את הארכת מעצרו של תלמיד הישיבה. כזכור, ארבעת החסידים שהסגירו את עצמם בשבוע שעבר שוחררו בסופו של דבר למעצר בית, ובכך נדחתה בקשת המשטרה בעניינם.

תקיפת השוטרים בבני ברק (צילום: לפי סעיף 27א)

עורכי הדין טל גבאי ויהודה פריד אמרו מוקדם יותר ל'כיכר השבת': "הלקוח שלנו התייצב כעת בתחנת המשטרה, משנודע לו כי מחפשים אותו לחקירה בנושא".

"הוא ימסור את גרסתו המלאה למשטרה, בה הוא מכחיש כל קשר למעורבות אלימה באירוע. החסידות תמשיך לשתף פעולה עם החקירה ותסייע לה ככל שתידרש", הוסיפו פרקליטיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר