אסון קורונה כפול

חודשיים אחרי אשתו: גבאי הצדקה מהכותל

הרה"ח רבי אברהם ליפשיץ - בריזל, המוכר מהיותו יושב בכניסה לכותל המערבי ואוסף צדקה, נפטר בגיל 86 אחרי שחלה בנגיף הקורונה - חודשיים אחרי פטירת אשתו (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בירושלים נפטר בשעה האחרונה הרה"ח רבי אברהם ליפשיץ - בריזל ז"ל, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, בן 86 בפטירתו, חודשיים וחצי לאחר פטירת רעייתו ע"ה, גם כן מהנגיף.

המנוח התגורר ברחוב צפניה בעיר, והיה מוכר מאד בירושלים כאחד מהמתפללים הקבועים ברחבת הכותל, שם אף היה נוהג לקבץ נדבות עבור אלמנות ויתומים, ועבור משפחות קשות יום.

מכריו מספרים על המנוח שהקדיש חלק גדול מחייו לטובת המאבק נגד נשים הלובשות פאה נכרית, כאשר במסגרת המאבק הוא היה זה שהפיץ ברחבי העיר ירושלים כרוזים ומודעות נגד הפאות.

עוד הם מספרים כי רבי אברהם ז"ל נחלש מאד לאחרונה, ולמרות הקושי, היה מתעקש להגיע לתפילות במניין כרגיל, ולצעוד רגלית לביתו.

בשנה האחרונה נפטרה אחת מבנותיו האישה החשובה מרת טויבא בריזל ע"ה, לאחר שסבלה ממחלה קשה, ולפני חודשיים וחצי הלכה לעולמה אשתו של המנוח, האישה החשובה מרת אסתר שיינדל ע"ה, לאחר שנדבקה בנגיף.

בחודש האחרון נדבק גם בעלה בנגיף, מה שגרם לסיבוכים בריאותיים נוספים, עד אשר השיב את נשמתו בשעה האחרונה בביתו למגינת לבם של בני משפחתו ומכריו.

בפטירתו הותיר אחריו את בניו ובנותיו, חתנים וצאצאים ההולכים בדרך התורה והחסידות.

הלווייתו תתקיים בשעות הקרובות בירושלים.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר