פרסום ראשון

הסדר טיעון עם אהרן רמתי: ישלם קנס 10,000 ש"ח

אחרי שהואשם בגניבת 750,000 ש"ח, הורשע רמתי במסגרת הסדר טיעון בעבירה של קבלה בתחבולה בסך של 60,000 ש"ח ממשרד החינוך, ונגזר עליו קנס כספי נמוך (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

פרסום ראשון: בית משפט השלום בירושלים קיבל היום (שני) את הסדר הטיעון עליו הגיעו בפרקליטות מול אהרן רמתי, מנהל הסמינר החשוד בניהול כת.

מדובר באחד החשדות נגדו, ולא התיק המרכזי בגינו נעצר. במסגרת כך, נחשד בקבלת 750,000 ש"ח במרמה ממשרד החינוך. לפי הסדר הטיעון, הורידו את האישום ל-60,000 ש"ח בלבד.

נציג הפרקליטות אמר בדיון: "הגענו להסדר טיעון לפיו כתב האישום יתוקן. מגיש כתב אישום מתוקן. הנאשם יודה בכתב האישום המתוקן ויורשע. מוסכם שעל הנאשם יוטל עונש של מאסר על תנאי בעבירה בה הורשע וקנס בסך 10,00 ש"ח שישולם ב-20 תשלומים".

השופט קיבל את הסדר הטיעון מהנימוקים הבאים: "שקלתי את נסיבות ביצוע העבירה וחלקו המצומצם והפאסיבי יחסית של הנאשם בה כפי שעולה מתוך עובדות כתב האישום המתוקן במסגרת הסדר הטיעון".

"שקלתי את טענות הצדדים בנוגע למסגרת הראייתית שהנחתה אותם בגיבוש הסדר הטיעון אשר גובש בעקבות פסק דין של בית משפט מחוזי באותה פרשה וכן את הפער המשמעותי בין עובדות כתב האישום המקורי לכתב האישום המתוקן במסגרת הסדר הטיעון".

והנימוק השלישי, "שקלתי את הודאת הנאשם, קבלת אחריות והצער על מעשיו, את עברו הנקי ואת הפסיקה הנוגעת לכיבוד הסדרי טיעון".

עוה"ד אריה בלאיר, שמעון קוקוש ואילן כהן מסרו בתגובה: "כפי שסברנו בתחילת הדרך ההר לא הוליד אפילו עכבר. התיק נגד הרב אהרון רמתי קרס כמו מגדל קלפים. הצגנו בפני הפרקליטות ראיות חד משמעיות שהרב רמתי היה הקורבן בכל הפרשייה".

"נבקש לנצל את הבמה על מנת להודות לעו"ד ליבסקינד מפרקליטות מחוז ירושלים פלילי על ההקשבה והרצון לחתור לחקר האמת. אנו מברכים על התוצאה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר