מודיעין עילית

התפללו: בן 10 נפגע מאוטובוס באורח קשה

אוטובוס פגע בילד חרדי בן 10 ברחוב מסילת ישרים בעיר מודיעין עילית. אחרי טיפול רפואי ראשוני בזירה, פונה הילד לבית החולים כאשר מצבו הרפואי מוגדר קשה (חרדים, בארץ)

(צילום: איתמר קירשבוים)

ילד בן 10 נפצע היום (ראשון) בשעות אחר הצהריים מפגיעת אוטובוס ברחוב מסילת ישרים בעיר מודיעין עילית. מצבו של הילד מוגדר קשה.

כוחות ההצלה והפראמדיקים שהוזעקו למקום, החלו בהעקנת טיפול רפואי ראשוני בזירה, משם פונה לבית החולים כאשר מצבו מוגדר קשה.

מדוברות מד"א נמסר כי "התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על ילד שנפגע מאוטובוס ברחוב מסילת ישרים במודיעין עילית. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא תל השומר ילד בן 10 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית".

חובש רפואת חירום במד"א דוד כהן, סיפר: "הייתי עם האמבולנס ברחוב שבו התרחשה התאונה כשלפתע ראיתי אזרחים מתקהלים סביב אוטובוס ומיד רצתי למקום לסייע".

"ראיתי את הילד שנפגע באורח קשה ובמקביל לטיפול הראשוני דיווחתי למוקד 101 של מד"א על מנת להזניק ניידת טיפול נמרץ וכאשר הצוות הגיע, העלינו אותו לניידת ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול כשמצבו קשה".

מדוברות המשטרה נמסר כי "במוקד המשטרה התקבל דיווח על תאונת דרכים שאירעה ברחוב מסילת ישרים בעיר מודיעין עילית, לפיו אוטובוס פגע בילד כבן 10. הילד פונה במצב קשה (על פי גורמי רפואה) לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. נהג האוטובוס במקום ובוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה".

המשפחה מבקשת להעתיר בתפילה עבור הילד נח אליעזר בן שרה רבקה, לרפואה שלימה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר