בניגוד להנחיות?

בכירים בצה"ל חגגו במסיבת פרידה המונית

באירוע הפרידה שנערך לאלוף מוטי אלמוז, ראש אכ"א היוצא הגיעו כל צמרת צה"ל, שהשתתפו באירוע עם אוכל ובלי מסכות בניגוד להנחיות משרד הבריאות, בהתאם לפקודת צה"ל (ארץ)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

באירוע הפרידה שנערך אמש (ראשון) לאלוף מוטי אלמוז, ראש אכ"א היוצא הגיעו כל צמרת צה"ל - הרמטכ"ל אביב כוכבי וחברי פורום מטכ"ל.

לפי הדיווח שלניולן כהן שחשפה את הסיפור בחדשות 12, כמאה אנשי ציבור, מפקדים בכירים בצבא וכמובן משפחה השתתפו באירוע הפרידה, זאת למרות שההגבלות של משרד הבריאות אוסרות על התכנסות של למעלה מ-20 משתתפים בתוך מבנה.

במהלך האירוע, הגישו בפני המשתתפים בפרידה אוכל מקייטרינג והנוכחים, בהם גם בכירים בצה"ל, לא שמרו על ההנחיות ולא עטו מסכות.

חלק מהמשתתפים סיפרו ל-N12 על הפרת ההנחיות: "מרבית בכירי הצבא כלל לא עטו מסכות לכל אורך האירוע ולא שמרו על הנחיות משרד הבריאות".

משתתפת באירוע סיפרה: "שכחו את ההנחיות. היו כמאה איש ולא כולם עטו מסיכות. בנוסף שאלו אותנו - אם התחסנו אבל לא ביקשו להציג תעודת מתחסן. חגגו כאילו אין קורונה, כמו בימים שלפני המגיפה. לא מעט מהמשתתפים שכחו שיש קורונה ופשוט לא עטו מסיכות".

דובר צה"ל מסר בתגובה לחדשות 12 כי "האירוע התקיים על פי פקודות צה"ל, בשטח פתוח, בו נכחו 100 איש כולל צוות התפעול, מעל 90% מהם מחוסנים".

"ככלל, האורחים עטו מסכות על פניהם לאורך האירוע, למעט במהלך הארוחה בה סעדו. האורחים התבקשו לשלוח תעודת מתחסן או מחלים טרם האירוע", הוסיף דובר צה"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר