"הירידה - נבלמה"

רוני נומה: "החלה עליה מדאיגה בתחלואה במגזר החרדי"

"מגמת הירידה בתחלואה בציבור החרדי - נבלמה, והחלה עליה מדאיגה", כך אומר אלוף (מיל') רוני נומה, ומזהיר כי "התנהגות לא אחראית בפורים תחזיר אותנו לתחלואה גבוהה ותמותה" (אקטואליה)

חגיגת פורים, בשנה שעברה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

"מגמת הירידה בתחלואה בציבור החרדי נבלמה והחלה עליה מדאיגה", כך מתריע הבוקר (חמישי) ממונה הקורונה במגזר החרדי אלוף (מיל') רוני נומה, רגע לפני חג הפורים.

"אנחנו אחרי חודש קשה של חולים ונפטרים רבים, וחשוב שלא נחזור לשם", אמר נומה והוסיף כי "אני מוטרד בעיקר בגלל פורים והאסון העלול להיגרם מהתקהלויות ומסיבות. התנהגות לא אחראית בפורים תחזיר אותנו לתחלואה גבוהה ותמותה".

"אני מבקש לשמור על הכללים ולחגוג את פורים בזהירות ובבטחה", מבקש ממונה הקורונה במגזר החרדי.

לפני יומיים, אמר פרוייקטור הקורונה פרופ' נחמן אש בתדרוך לתקשורת החרדית כי "החג השמח הזה מגיע השנה עם חשש גדול שתגרם שוב התפרצות של תחלואה. אנחנו זוכרים מה אירע בחג הפורים הקודם, ואנחנו מודעים לתמונת המצב השברירית כיום, ומחובתנו לעצור את העלייה בתחלואה שאולי תגרם. אנחנו שומעים על טישים בחצרות, ואני קורא למנהיגות החרדית לעשות הכל בכדי לעצור התארגנויות של אירועי פורים בניגוד להנחיות".

"אם ההנחיות לא ישמרו", הוא התריע, "אנחנו עלולים למצוא את עצמנו שוב בפני סגירת מוסדות החינוך. אני לא אומר שצריך לוותר על מצוות השמחה, אבל אפשר לשמוח על פי ההנחיות ובאחריות. חשוב לזכור שכל מאמץ שלנו לשמור על ריסון בפורים, יעזור לנו לחגוג בשמחה את פסח".

בנוגע לוריאנט הדרום אפריקני אמר הפרופסור אש כי "הימצאותו במגזר החרדי נמוכה יותר, ואני מעריך שזה מגיע בעקבות ההתפשטות המואצת של הנגיף הבריטי במגזר. כמובן שאנחנו ממשיכים לעקוב אחר ההתפשטות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר