כתב אישום

מאבקי פרסום: קטין הטיח סלע בפני המבוגר

"עזוב את העגלה... תוריד את זה עכשיו, אני ארצח אותך, זקן...", צעק הקטין לעבר המבוגר, לפני שהטיח בפניו סלע, כחלק מויכוח שהסלים על חלוקת פרסומות בתיבות דואר (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(תמונת אילוסטרציה: Rishwanth Jayapaul, פלאש 90)

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי לנוער בירושלים כתב אישום נגד תושב ירושלים בן כ- 17.5, אשר הטיח סלע בפניו של אדם מבוגר בן 62, על רקע ויכוח שהסלים סביב חלוקת עלוני פרסום בתיבות הדואר.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של חבלה בכוונה מחמירה ואיומים. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אהוביה שטרן, הנאשם, קטין חרדי, חילק יחד עם חבר עלונים בתיבות דואר בשכונת הר נוף בי-ם ללא תמורה.

דייר אחד הבניינים שראה זאת, ביקש מהם לחדול ממעשיהם וכתוצאה מכך התפתח ויכוח, אשר הוביל לקטטה. בשלב מסוים, הנאשם והחבר ברחו מהבניין החוצה, המתלונן הבחין בכך, רדף אחריהם, הרים את העגלות עם העלונים ושפך את תכולתן על הכביש.

מכתב האישום עולה, כי בעת הזו גמלה בליבו של הנאשם החלטה לפגוע במתלונן ולגרום לו חבלה חמורה נוכח מעשיו. הנאשם הרים מהאדמה סלע ברוחב של כ-20 ס"מ והתקדם לעברו של המתלונן, אשר ביקש ממנו כי יניח את הסלע והרים את העגלה הריקה אל מול פניו כדי להגן על עצמו.

אך הנאשם המשיך להתקדם לעברו, איים כי יהרוג אותו, במילים כמו "עזוב את העגלה... תוריד את זה עכשיו, אני ארצח אותך זקן... אני ארצח אותך" ולאחר מכן, דחף הנאשם את המתלונן והפילו על הקרקע.

אז, הרים הנאשם את הסלע שנפל על הכביש, וכשהוא עומד מעל המתלונן ואומר לו שוב "אני ארצח אותך", הטיח הנאשם את הסלע בעוצמה בפניו ומיד לאחר מכן, ברח מהמקום.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר