"נהרס לנו הפורים"

בערב שבת: נהג פגע במשפחה חרדית ברכסים - וברח • צפו

אברך ומשפחתו מהעיר רכסים, נפגעו בתאונה שהתרחשה בעיר על ידי נהג צעיר שהשתולל עם רכבו באופן מסוכן ביותר - ופגע בהם. בני המשפחה, פונו לבית החולים והנהג נעלם • צפו בתיעוד (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
נהג הרכב הפוגע (צילום: מצלמות אבטחה)

תאונה מחרידה התרחשה בפורים - ערב שבת האחרון בעיר רכסים, כאשר נהג צעיר השתולל עם רכבו באופן מסוכן ביותר, תוך שהוא גרם לנזק לבני אדם ולרכוש.

על פי העדויות מהמקום, הנהג נהג בפראות ופגע בעוצמה ברכבו של אברך מרכסים. רעייתו אשר עמדה מחוץ לרכב, עפה ישירות על הכביש ושברה מספר חוליות בגב, האברך ספג חבלת ראש עוצמתית, ראשו נפתח ונגרמו לו חבלות משמעותיות לאורך עמוד השדרה. 2 התינוקות נפגעו יחסית באורח קל.

אך החמור מכך, התרחש לאחר התאונה, כאשר נהג הרכב הפוגע ברח במנוסה מהמקום מבלי להגיש עזרה ולתת את פרטיו.

נכון לעכשיו, נפתחה חקירה במשטרה, אך הנהג טרם אותר. בני המשפחה שהופנו לקבלת טיפול מיידי בבית החולים רמב"ם בחיפה, עדיין מאושפזים במקום.

בני משפחתו של מאיר פנו לקבלת סיוע מטעמו של עו"ד דניאל שריד שאומר ל'כיכר השבת': "מדובר בתאונת פגע וברח אשר גרמה לנזקים קשים לבני הזוג, ב"ה הילדים נפגעו באורח קל, אך להורים נגרם נזק של ממש ואנו מתפללים להחלמתם המהירה".

עו"ד דניאל שריד (דודו סומך)

"מהסרטון המצורף אנו למדים כי מדובר בנהג אשר נהג בניגוד גמור לתנאי הדרך ולחוק ואנו תקווה כי משטרת ישראל תפעל לאיתורו לאלתר".

"במקביל", מוסיף עורך הדין, "ולאחר התגבשות הנזק, אפעל להגשת תביעה כנגד חברת הביטוח של הרכב וזאת בכדי שמרשי יקבלו את הפיצויים הראויים כתוצאה מהתאונה".

האברך הפצוע אומר ל'כיכר השבת', ממיטת חוליו: "אני ואשתי בהלם מוחלט, הרכב הגיח בפתאומיות והעיף אותנו על הכביש. אנו סובלים מכאבים קשים מאד ולא מסוגלים לשוב ולתפקד. אשתי שברה את הגב ואולי תזדקק לעבור ניתוח. אני לא מבין את התנהלות הנהג. מדוע לנהוג באופן כה אלים וחסר אחריות? עליו לתת את הדין, נהרס לנו כל חג הפורים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר