לא יואשם

הנהג הערבי שדרס למוות חרדי בפורים - שוחרר

במשטרת ירושלים ובפרקליטות החליטו היום שלא לבקש להאריך את מעצרו של איברהים חאמד, החשוד בדריסתו למוות של איתמר בן אבו. בנוסף, לא יגישו נגדו כתב אישום (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ח באדר תשפ"א | 02.03.21
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

במשטרת ירושלים ובפרקליטות החליטו היום (שלישי) שלא לבקש להאריך את מעצרו של איברהים חאמד, החשוד בדריסתו למוות של איתמר בן אבו - כך חשף משה נוסבאום בחדשות 12. בנוסף, ההערכה המסתמנת היא שלא יוגש כתב אישום נגד חאמד בגין המתה בקלות דעת.

הערב, הוא שוחרר ממעצרו, ואמר: "כואב לי על התוצאה, אני לא מדבר כי אני לא רוצה לפגוע בחקירה".

פרקליטו, עו"ד חלדון ניגם, אמר לאחר השחרור כי "אנחנו לא רוצים לפגוע בחקירה, כי עדיין יש עוד חשודים מרכזיים בעיין הזה הם לא נעצרו, כולכם ראיתם, אף אחד מהם לא נעצר. אנחנו הבטחנו למשטרה שלא נפגע בענין החקירה, לא ניתן להם הזדמנות להגיד שאיברהים אחרי ששוחרר הפריע למהלך החקירה. איברהים גם אומר שהוא כואב מהתוצאה שהיתה, הוא לא מרגיש טוב".

"כואב על התוצאה"; הנהג ועורכי דינו לאחר השחרור (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כזכור, בחקירתו טען כי חש סכנה לחייו בשל אופי ההתפרעויות במקום, וניסה להימלט מהזירה – מה שהוביל לדריסת האדם שעמד על הכביש, לפציעתו הקשה ולמותו בבית החולים.

בדיון השבוע בו האריכו את מעצרו טען עורך דינו, כי "במקום לבוא לבית המשפט עם חשודים להארכת מעצר, אנחנו מגיעים לבית המשפט להאריך את מעצרו של הקורבן; אדם שמגיע למקום עבודתו, שביצעו בו לינץ' מטורף, כמעט הרגו אותו בתוך הרכב, ואז המשטרה מחליטה לעצור רק את הקורבן. המשטרה גם לחצה על בית החולים על מנת לשחרר אותו לדיון".

"נכנסים לרכב וכמעט הורגים את הנהג, הוא בורח, והמשטרה מחליטה לעצור רק אותו? החשודים המרכזים הם אותם עבריינים, והם לא נעצרו. למרבה הצער, אם העבריינים היו ערבים, המשטרה הייתה סוגרת את כל העיר עד שהיו עוצרים אותם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר