מזעזע

ילדות חרדיות הותקפו בגינה; הפוגע נתפס

בן 43 מירושלים, אב לילדים, ביצע מעשים חמורים בשתי ילדות חרדיות, בגן ציבורי, והצליח להימלט במרדף שערכו אחריו בני משפחתן של הקטינות. אמש הוא נעצר, ובבית המשפט נטען: "יש לו בעיות אישיות" (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: עיריית ירושלים)

בבית משפט השלום בירושלים הוארך היום (רביעי) מעצרו של תושב העיר, אב לילדים, שאותר אמש לאחר שביצע מעשים חמורים בילדות חרדיות שהיו בגן ציבורי, ותחילה הצליח להימלט במרדף שפתחו אחריו בני משפחתן של הנפגעות.

האירוע הקשה התרחש ביום שישי, לפני כשלושה שבועות, כאשר הגבר בן ה-43 ראה שתי ילדות בנות תשע בגינה, בשכונה בדרום ירושלים ,פנה אליהן לפתע ופגע בהן. כאמור בני המשפחה שהבחינו בכך החלו לרדוף אחריו, אך הוא ברח במהירות.

בעקבות תלונה שהוגשה, ביצעה המשטרה מספר פעולות חקירה, שבעקבותיהן נעצר אתמול החשוד ונחקר, והודה כי פעם אחת אכן ביצע את המעשה החמור המיוחס לו, כמובן בניגוד לרצון הילדה.

היום, בדיון הארכת המעצר בבית המשפט, סיפר נציג המשטרה רס"ב שלומי בן דור, כי מהחקירה עולה כי ככל הנראה יש לעצור בעיה נפשית. כמו כן, הוא הציג לשופט אלעד לנג סרטון, שבו רואים אותו נמלט מזירת הפשע.

"הוא לא סובל מפיגור", ציין השוטר, "אבל יש לו בעיות אישיות שגרמו לו להתנהג כמו שהוא מתנהג. בנוסף, יש לאיש הזה עבר פלילי, עם הרשעה".

מומחית בטיפול אחרי פגיעות: "האמינו לילד שלכם" (צילום: מולי הרשקוביץ)

עוד התברר, כי יש בתכנון לבצע 'חקירת ילדים' במקרה זה, כחלק מהקשר שהמשטרה מקיימת עם ההורים של הילדות הנפגעות. "הילדות במצב לא טוב, והחקירה מתארכת", צוין.

השופט כאמור קיבל את הבקשה להאריך את מעצר התוקף, עד ליום ראשון הקרוב, וכתב: "בתום הדיון הוצגה לבית המשפט בדיקה פסיכיאטרית ראשונית שנערכה למשיב, שם הוא אובחן כסובל מבעיה קוגניטיבית אך לא פסיכיאטרית. אני מורה שתיערך לו בדיקה פסיכיאטרית בתנאי הסתכלות, במהלך ימי מעצרו".

"המשטרה מבקשת לבצע שבע פעולות חקירה, מתוכן כארבע פעולות הניתנות לשיבוש ומחייבות את המשך מעצרו של המשיב. בנוסף, המעשים המיוחסים לו מקימים עילת מעצר של מסוכנות בדרגה גבוהה, בפרט אם נוסיף לכך את מצבו הקוגניטיבי", נימק השופט את הארכת המעצר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר