בקריצה

הנחיות דנדשות // ח' רציני

הפעימה השנים עשר מתוך חמישים הפעימות שבסדרה הראשונה בחלק ב' של הסגר הרביעי תצא לדרך כדלהלן... המסמך המסווג שיעשה לכם סדר בג'ונגל ההוראות המשתנות (בקריצה)

ח' רציני | כיכר השבת |
(עיבוד: דבי גולד)

המסמך המסווג שיעשה לכם סדר בג'ונגל ההוראות המשתנות של מ. הבריאות, ירגיע ויבריא אתכם. ובעיקר יגרום לכם לחשוב פעמיים על קריאת עדכונים בארץ הקודש...

מסמך חוזר מנכ"ל מסווג של משרד הבריאות דלף אלינו דרך סגן השר בדימוס יוסי פנירי. (שביקש מאוד שלא נזכיר את שמו, אז בואו נקרא לו סגן השר יוד).

לכל הטורים של 'בקריצה' - הקליקו כאן

הנייר הגיע מקומט ולא הכל קריא, אבל הרעיון ברור ונהיר. ובעיקר פשוט ונגיש מאוד.

להלן עיקרי הדברים. תחכימו תיהנו ותפיצו.

1. בעקבות הוורייאנט הגאורגי שהתגלה אמש, שדה התעופה נתב"ג - טרמינל 1 יינעל הרמטית במנעול עם מספרים, למשך חודש ימים. לא יועילו חברי כנסת חרדים, בכיות, או אישורים על כאבים בציפורניים המחייבים טיסה בהולה לשוויץ.

תוקם וועדה מקצועית שתנפיק אישורים בודדים לראשי כויללים, עובדים זרים, ספורטאים, אנשי חינוך, אנשי טיול, ובעלי אזרחות ישראלית.

טרמינל 3 ישאר פתוח כרגיל.

2. משרד הבריאות רואה בחומרה רבה את ההפרות האחרונות במסיבות חול המועד של ימי הפורים, בטישים בהם חולקו ארבעס, קריסטל וסודה.

ועל כן הוחלט שהחל מערב פורים (שבוע שעבר 25/1) ועד אתמול ב25:00 אחה"צ נאסרה רטרואקטיבית מכאן ולמפרע כל שוטטות במרחב הציבורי והפרטי, למעט בימים שאין בהם, חגים, בקרים וערבים, ולמעט יציאות חיוניות כמו חוף ים, הצגות, קניון, טיסות וטרמפולינות.
העבריין יקנס ב5,000 ₪ שיעלה מיד לאחמ"כ ל4,000 ₪ יבוטל למחרת בוועדת הכלכלה ויוחזר אליו בתוספת ריבית והצמדה, ושוב יבוטל למפרע.

3. כל אזרח שיצא מגבולות אמא ישראל בין בים בין באוויר ובין בדאון לפני שנות ה-80, לא נרשם במערכת המחשוב אלא ידנית, ועל כן יוכל בהחלט לחזור ארצה בתנאי ובכפוף לכך - שינחת באותו מטוס בו הוא יצא, ישהה עם אזיק אלקטרוני בידיו וברגליו חודשיים ימים במגרש הרוסים שהוסב למלונית קורונה, וכן יפקיד ערבות של 100 לירות והתחייבות שלא יירק סביבותיו ולא ידביק אזרחים כולל את חמותו שתחי'.

4. הפעימה השנים עשר מתוך חמישים הפעימות שבסדרה הראשונה בחלק ב' של הסגר הרביעי תצא לדרך כדלהלן וכדי אהלן כדלקמן:

4 א' - בתי הספר בכיתות ז' וח' יפתחו בימי ראשון ושישי למטרות תחזוקה וניקיון.

בשאר הימים יפתחו לבחירות ולישיבות צוות סוערות בנושא קיצור ימי החופש הגדול.

4 ב' - מסעדות בשריות תיפתחנה, ולאחר 6 שעות החלביות, להשכרה בלבד של מנות באריזות טייק אווי, ובהזמנות טלפוניות בצעקות ובהקראה איטית למוכר.

4 ג' – הכניסה לקניונים תותר רק לנושא עליו (בלימנציה!) תעודת מחלים, תעודת מתחסן פייזר - (מתחסן במודרנה יישלח לעבודות בניין בשטחים), תעודת בגרות, תעודת אחריות, תעודת מחזיק בנישואין בזמני לחץ, ולאשה – אישור בתוקף מהבעל על שימוש באשראי.

4 ד' – בריכות יפתחו לשחיה רק במים הרדודים, (מחקר חדיש מלמד כי הקורונה צפה בעמוקים). המלונות רק הקומות העליונות (מחקר נוסף מגלה כי הוירוס כבד וצולל כלפי מטה). מספרות רק למסתפרים מספר 0 (על זה אין מחקר עדיין, עובדים עליו). הרחיצה בים תיפתח לאוניות פיראטיות בלבד שישפכו לאורך רצועת החוף כמויות של נפט. (דבר שיגרום לרוחצים בעתיד להבין שיש דברים גרועים יותר מהמוטציות).

5. כל הנ"ל וכל ההחלטות המתקבלות מכאן ולהבא יהיו מבוטלין לא שרירין ולא קיימין, כעפרא דארעא, כפופים כולם למצב רוח השרים, למוטציות מזדמנות ולבחירות. יש כפל מבצעים.

6. מ. הבריאות שומר לעצמו את הזכות לסגור את הסגרים ללא הודעה מוקדמת, לבחון בוחן פתע את האזרחים על ההנחיות, ולסתור את עצמו תוך כדי משפט מבלי לגמגם להחוויר או להסמיק.

לכו להתחסן אנשים – כי אנחנו כבר מותשים....

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר