תיעוד מהמסוק

כך נעצרו חשודים בחטיפת נשק מחייל • צפו

ארבעה ימים לאחר שתקפו לוחם קומנדו מיחידת אגוז במהלך ניווט לילי ליד שפרעם, ובליווי מסוק אווירי, השוטרים כיתרו את בית החשודים ועצרו אותם; כך זה נראה מהמסוק • צפו (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מהמסוק המשטרתי (צילום: דוברות המשטרה)

ארבעה ימים לאחר שתקפו לוחם קומנדו מיחידת אגוז במהלך ניווט לילי ליד שפרעם, בליל חמישי, אמש (ראשון) עצרה המשטרה את החשודים לאחר שכיתרה את ביתם.

כזכור, הלוחם, היה במהלך ניווט בדד ביער חרוביה, כאשר השניים עצרו לידו עם רכבם ובין השלושה התפתח עימות אלים, שבסופו הנשק נלקח מהלוחם והשניים הצליחו לברוח.

מקבלת הפרטים הראשונים והבנת חומר הארוע הושקעו כל משאבי המחוז לאיתור החשודים ולאחר חקירה ענפה של היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב גליל במשטרת מחוז הצפון אותר מקום המסתור של שני החשודים בדירת מסתור שנמצאת בין הישובים זבידאת לכפר איבטין.

כוחות משטרה מיוחדים של היחידה המרכזית של מחוז צפון בליווי מסוק מהמערך האוירי כיתרו את הבית ועצרו את שני החשודים בשוד החייל וחטיפת נשקו, את בעל הדירה בה הסתתרו בחשד לסיוע ועוד שני חשודים שהגיעו למקום, אחד מהם חייל בשרות סדיר כשברשותם תחמושת רבה.

כאמור ארבעת החשודים הובאו בשעות הבוקר לבית משפט השלום בעכו ובהתאם לבקשת המשטרה מעצרם של שני החשודים בשוד החייל וחטיפת נשקו הוארך בשבעה ימים, מעצרם של 2 האזרחים הנוספים הוארך עד ליום חמישי והחקירה בעיצומה.

החייל בשרות סדיר הועבר לחקירה למשטרה הצבאית.

צפו בווידאו

(צילום: דוברות המשטרה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר