סחרור בחירות

פדיחה: 'תקווה חדשה' הודיעו על קבלת תמיכה 'עלה ירוק' - שהכחישו

מפלגת תקווה חדשה פרסמה שהגיעה לסיכום עם מפלגת עלה ירוק שיתמכו בהן בבחירות. דקות אחר כך, ועלה ירוק הודיעה: "לא תומכים באף מפלגה באופן בלעדי" (אקטואליה)

רפאל כהן | כיכר השבת |
גדעון סער ושרן השכל עם ראשי 'עלה ירוק' במעמד "החתימה" (צילום: מטה 'תקווה חדשה')

13 ימים לבחירות, ובמטה 'תקווה חדשה' מתחיל חריקות. אחרי הירידה המשמעותית במספר המנדטים, הערב (רביעי) הגיעה תקלה לא צפויה. מפלגת 'תקווה חדשה' פרסמה כי לאחר דין ודברים, מפלגת 'עלה ירוק' קוראת לבוחריה להצביע ל'תקווה חדשה' בראשות גדעון סער.

ע"פ ההודעה, סער התחייב כי יקדם הסדרה מלאה של שוק הקנאביס בישראל בממשלה בראשותו, כולל התחייבות להעברת חוק אי הפללה בתוך 100 ימים מיום הקמת הממשלה והסדרה מלאה של שוק הקנאביס בתוך שנה.

בנוסף, התוכנית של סער כוללת טיפול בכשלים ברפורמת הקנאביס הרפואי וגם תוכנית בנושא תעשיית הקנאביס בישראל, שמטרתה להפוך למעצמת יצוא במקום להיות מעצמת יבוא.

אך כמה דקות לאחר מכן, יצאה הודעה מטעם מפלגת 'עלה ירוק' שסותרת את דברי מטה סער, ובה נכתב: "מפלגת 'עלה ירוק' ותנועת 'ליגלייז' מבהירים כי אינם תומכים באופן בלעדי באף מפלגה. בהתאם לתוכנית שלנו לשנת 2021, כל ראשי המפלגות רשאים להסכים להצעה לייצג את צרכני הקנאביס במטרתם הצודקת, ובתמורה כל חברי קהילת הצרכנים והצרכניות ישקלו בחיוב לתמוך במפלגות שהיו"ר חתם".

ב'עלה ירוק' הודיעו כי המפלגה "תשקול בחיוב" לעודד הצבעה ל'תקווה חדשה', אך זו לא תמיכה בלעדית כי, לדבריהם, "מפלגות נוספות צפויות לחתום על ההסכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר