"דבריו של גפני ממחישים תפיסה של יחס פסול לכלל החוזרים בתשובה"

עו"ד איתמר בן גביר מגיב בחריפות לדברים שאמר נגדו ח"כ משה גפני בביקור בישיבת חברון היום. "לא זוהי דרכו של הציבור החרדי, שרובו ככולו מחבק את החוזרים בתשובה, ונוהג כלפיהם באהבת ישראל מובהקת" (חרדים)

(צילום: הציונות הדתית)

המתקפה והתגובה: עו"ד איתמר בן גביר, מועמד מפלגת הציונות הדתית לכנסת, שיגר היום מכתב חריף לח"כ משה גפני לאחר שהאחרון תקף אותו במהלך ביקור בישיבת חברון תוך שהוא מזכיר – בין היתר – את שירותה של אמו של בן גביר בצה"ל.

"נדהמתי לשמוע את הדברים שנשאת הבוקר בפני תלמידי ישיבת חברון בירושלים, בהם השמצת אותי בפני הבחורים על כך שאני מתגאה בעובדה שאימי ע"ה, הייתה חברה באצ"ל, כמו אמותיהם של כמה רבנים ולאחמ"כ קצינה בצבא. צפיתי בדברים, שנאמרו בהתרסה ובזלזול, והתביישתי בשבילך. זהו החינוך החרדי? בגלל אינטרס עלוב של פוליטיקה חולפת, החלטת לפגוע במי שלא כמוך, שלא זכה ללמוד בבית ספר חרדי או דתי וביוזמתו האישית ובכוחות עצמו החליט לשנות את חייו? תתבייש, חבר הכנסת גפני", כותב בן גביר.

בן גביר מוסיף: "ביום ראשון הקרוב, א' בניסן, יחול יום האזכרה של אימי. אימי שחינכה אותי לאהבת כל יהודי באשר הוא ולמען חינוך זה מסרה את נפשה, וחינכה אותי לאהבת תורת ישראל וארץ ישראל. ממה שקיבלתי ממנה ומאבי, צמחה החזרה בתשובה שלי בנעורי - בעידודם ובשמחתם.

מה אתה מציע לי? שלא אקיים כיבוד אם, שאצא נגדה ואפגע בזכרה של מי שחינכה אותי לתת את הנשמה לעם ישראל וליהדות? אני חושב שלא אני זה שצריך להתבייש בזכרה של אמי, אלא אתה - שבעזות מצח ובשחצנות אופיינית, החלטת לפגוע בה כדי לקושש קולות".

בן גביר מאשים את גפני כי "הדברים המקוממים שאמרת הבוקר משקפים ציניות, תפיסה שורשית של התנשאות, יוהרה ופטרונות, כלפי מי שלא נולד בבית שומר תורה ומצוות ובהמשך חייו החליט לקבל עול מלכות שמים ולדבוק ביהדות – אליו אתה ושכמותך מתייחסים כאל סוג ב' ובעיקר כספק קולות. דבריך ממחישים תפיסה של יחס פסול לכלל החוזרים בתשובה!".

"לא זוהי דרכו של הציבור החרדי, שרובו ככולו מחבק את החוזרים בתשובה, ונוהג כלפיהם באהבת ישראל מובהקת".

"אני מצפה ממך להתנצל על האמירה המבישה והמקוממת שלך", כך בן גביר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר