פרסום ראשון

כתבי אישום נגד שלושה מפגינים מ'הר ציון'

יחידת התביעות של משטרת ישראל הגישה כתבי אישום נגד שלושה מפגינים שהפגינו בהר ציון בירושלים, שם התבצעו עבודות בניה ולטענתם במקום התבצעו חילולי קברים (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
מעצר בהפגנות בהר ציון. ארכיון (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

פרסום ראשון: יחידת התביעות של משטרת ישראל הגישה בסוף השבוע האחרון כתבי אישום, לבית משפט השלום בירושלים, נגד שלושה מפגינים שהפגינו בסוף שנת 2020 בהר ציון בירושלים, שם התבצעו עבודות בניה במלון הר ציון, ולטענת המפגינים במקום התבצעו חילולי קברים.

לפי כתב האישום נגד אחד הנאשמים, הוא הגיע למקום ההפגנה והתיישב בסמוך לגלגלי טרקטור שעבד במקום. שוטרים אשר הגיעו למקום, הודיעו לנאשם כי הוא מעוכב בגין הסגת גבול, אך הוא סירב להתלוות לשוטרים, נעצר ונלקח לתחנת המשטרה.

במעשיו האמורים, כך לפי כתב האישום, נכנס הנאשם לנכס כדי להקניט את הבעלים או לבצע עבירה, וכן הפריע הנאשם לשוטרים שביצעו את תפקידם.

בכתב אישום נוסף שהוגש נגד שני נאשמים נוספים, מתואר כי השניים נכנסו למקום, וכח שיטור שהגיע למקום הודיע לנאשמים כי הם מסיגים גבול ועליהם לעזוב את המקום אך הנאשמים התיישבו על הארץ וסירבו לצאת.

בהמשך לכך, הנאשמים רצו לעבר טרקטור שעבד במקום ולא נענו לקריאות השוטרים לעצור. השניים נעצרו והובלו אל תחנת המשטרה, שם אחד מהם, "נאשם 2" בכתב האישום, הזדהה באמצעות תעודה של אדם אחר.

במעשיהם האמורים, לפי כתב האישום, נכנסו הנאשמים לנכס כדי להקניט את הבעלים או לבצע עבירה, והפריעו לשוטרים שביצעו את תפקידם. בנוסף, נאשם 2 התחזה כאדם אחר. הם מואשמים בעברות של הסגת גבול פלילית, הפרעת שוטר במילוי תפקידו והתחזות לאדם אחר במטרה להונות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר