ביקורת נוקבת נגד הקנאים

כאוס בבר אילן: אלפים ללא תחבורה ציבורית בעקבות הפגנות הקנאים

בעקבות הפגנות הקנאים משבר תחבורתי בכביש הראשי. אחד התושבים: "אני פונה לנציגי הציבור החרדי, ערב הבחירות התערבו והצילו אותנו מהמטורפים שמשבשים את חיינו" (ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

עם שקיות בערב חג ללא יכולת לחזור הביתה: בעקבות התפרעויות של הקיצונים המוחים נגד סלילת הרכבת הקלה על ציר בר אילן בירושלים, אלפים מתושבי העיר תקועים ללא יכולת לשוב לביתם. מדובר בתושבי ירושלים ותושבי מטרופולין ירושלים, ביתר עילית, בית שמש ומודיעין עילית שרבים מהם נוהגים לעלות לקניות בערב חג בירושלים.

במהלך שעות היום הגיעו מבית שמש מספר אוטובוסים מאורגנים של הקנאים המוחים נגד הרכבת הקלה שמוקמת בציר. המוחים חסמו את הציר והתעמתו עם הפועלים העובדים בכביש. בעקבות כך כל חברות התחבורה הפסיקו את תנועת האוטובוסים בציר בר אילן ירמיהו, מה שהוביל למשבר תחבורתי חמור. וכך בזמן שמארגני ההפגנות חזרו במהירות לבית שמש, רבבות נשארו תקועים ללא יכולת לשוב לביתם.

בתחנות נראו מראות מכמירי לב של אנשים העומדים עם שקיות של קניות, של מצרכי שבת וקניות לחג, עם ילדים בוכים וממתינים ללא יכולת לחזור לביתם. יצחק תושב ביתר עילית אמר ל'כיכר השבת': "בגלל קבוצת קנאים מטורפת כולנו סובלים, שילכו להפגין בבית שמש. איך אני אחזור כעת הביתה?".

בתחנות נשמעו קולות זעם רבים שביטאו כאב רב של הציבור נוכח העובדה שחייהם נפגעים שוב ושוב בעקבות הפגנות מאורגנות של קומץ אלים וקולני. "מדובר בקבוצה קטנה ואלימה שהציבור החרדי מתנער ממנה, אבל מסתבר שזה לא מספיק. כי בסוף כולנו סובלים" אמר אחד מתושבי האזור. "חייבים לעצור את הטירוף הזה כמה שיותר מהר. אני פונה לנציגי הציבור החרדי, ערב הבחירות התערבו והצילו אותנו מהמטורפים שמשבשים את חיינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר