"תוצאות ההסתה"

צעק "בגללכם הקורונה" - והלם באגרופו בפני הנוסע החרדי

צעיר חרדי שהיה בדרכו לעבודתו, נדהם כאשר הוכה לפתע בידי נוסע גלוי ראש שצעק "בגללכם באה הקורונה". בשיחה ל'כיכר השבת' מתאר הפצוע: 'הוא הכניס אגרוף לפנים שלי ויצא שפריץ דם' (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
בגדיו המוכתמים בדם של הצעיר החרדי (צילום: מתוך @efraimdavid2 בטוויטר)

ההסתה נגד הציבור החרדי מניבה תוצאות קשות: צעיר חרדי הותקף בשעות האחרונות (ראשון) באלימות רבה, על ידי אדם חילוני במהלך נסיעתו באוטובוס.

הצעיר, עובד בתחנת רדיו 'קול חי' שהיה בדרכו מביתו שבכפר חב"ד לעבודתו בבני ברק, שמע לפתע צעקות "בגללכם באה הקורונה", ואז הותקף פיזית ונחבל בפניו. כשפניו מדממות מעוצמת המכה, הוא פונה לטיפול רפואי בבית החולים.

א. הצעיר שהותקף, מתאר בשיחה ל'כיכר השבת': "נסעתי כבכל בוקר באוטובוס, בדרך למקום העבודה, כשאני לבוש כחרדי כמובן. לפתע ניגש אלי אדם, שנראה בן 20 בערך, ואמר לי: בגללכם באה הקורונה".

"תוך כדי זה הוא הכניס לי אגרוף לבטן. נבהלתי, קמתי ואמרתי לו: 'מה אתה עושה?' ואז הוא הכניס לי אגרוף חזק גם לפנים. יצא שפריץ של דם והתחלתי לדמם רציני. הנוסעים הורידו אותו מהאוטובוס ואני המשכתי איכשהו".

הצעיר הפצוע מעדכן: "כשהגעתי לבני ברק, הזמינו עבורי כוחות הצלה, שטיפלו בי ואחר כך פינו אותי לבית החולים. עכשיו אני בבדיקות".

מהנהלת רדיו קול חי, בו הוא עובד, נמסר: "זוהי תוצאה חסרת תקדים להסתה האנטישמית המתנהלת לאחרונה נגד הציבור החרדי, שהובילה צעיר חמום מוח להפעיל אלימות קשה נגד אדם, רק בשל היותו חרדי".

סרטון תעמולה ל'ישראל ביתנו' (מתוך קמפיין הבחירות)

"אנו קוראים לפוליטיקאים מכל המפלגות לגנות בצורה חד משמעית את האלימות הקשה הזו, ולשנות את השיח האלים נגד החרדים, שתוצאותיו נראו היום", הוסיפו ברדיו.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים הודיעה, בעקבות המקרה החמור: "‏הנחיתי את ראש הרשות הארצית לתחבורה ציבורית לפעול מול משטרת ישראל, כדי לנקוט בפעילות אכיפה נגד העבריין שתקף נוסע חרדי בתחבורה הציבורית. לא נאפשר פגיעה בשלומם של הנוסעים בתחבורה הציבורית".

במפלגת יהדות התורה הגיבו לאירוע התקיפה ואמרו: "מדובר בתוצאה ישירה של ההסתה הפראית של ליברמן כנגד החרדים והמסורת היהודית. אם לא נעצור אותו בשלישי הקרוב בקלפי, נגיע למקומות מסוכנים ביותר".

מסיעת ש"ס נמסר: "אחרי שנה שלמה של הסתה מרושעת כלפי המגזר החרדי, המציירת אותנו כ'מפיצי מחלות', כאשר לפיד ממשיך הבוקר לכנות ציבור יהודי ענק 'חשוכים, גזענים וסחטנים', לא פלא שמתנפלים באגרופים על צעיר באוטובוס רק בגלל שיש לו כיפה על הראש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר