סיימו מסכתות

מעמד כבוד התורה בישיבת מכנובקא באלעד

בראשות האדמו"ר ממחנובקא-בעלזא, נערך ברוב רושם מעמד כבוד התורה וסיום מסכתות גיטין בישיבה של החסידות באלעד בהשתתפות רבני הישיבה והבחורים המצטיינים (חדשות אנ"ש)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: יהושע פרוכטר)

מעמד כבוד התורה רב רושם וסיום מסכתות גיטין וברכות נערך בישיבת מכנובקא - בעלזא באלעד בהשתתפות רבני הישיבה, והבחורים המצטיינים, ובראשות האדמו"ר.

המעמד נערך באולמי 'עטרת פרידמן' בעיר, מספר שבועות לאחר שהבחורים נבחנו אצל הרבנים הגאונים רבי חיים יצחק אייזיק לנדא, רב אב"ד ב"ב, הגאון רבי חיים ווייס, אב"ד ביתר עילית, רבי סיני הלברשטאם, אב"ד שיכון ג' ב"ב, רבי ישראל מילר, דומ"ץ ק"ק ויז'ניץ, והגאון רבי שלמה גרינברגר, רב ק"ק אהבת שלום ויז'ניץ בעיר אלעד.

מי שהנחה את המעמד הוא המשגיח רבי מרדכי פולק, שציין לשבח את העובדה כי גם בתקופת הקורונה, שבה היכלי הישיבות היו סגורים, מסרו הרבנים וצוות הישיבה שיעורים עבור הבחורים בחצרות הבתים ובשטחים פתוחים, כולל חזרה על החומר הנלמד.

את המשא המרכזי נשא כמובן האדמו"ר שחיזק בדבריו ושיבח את הבחורים המצטיינים ואיחל גם לאחרים להצטרף אליהם, תוך שהוא משבח את עצם היותם תלמידי מכנובקא ששוקדים על לימודם בשבתות ובבין הזמנים.

מי שעוד נשאו דברים הם הרבנים רבי זושא הורביץ, רב קהילות חסידים באלעד, רבי שלמה גרינברגר, וראש הישיבה ר' יעקב יהושע אנגלנדר, כשלאחר מכן נערך מעמד חלוקת פרסים ותעודות הצטיינות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר