שחקן מפתח

חילופי האשמות בין הנגבי לקרעי: האם להיתמך בידי עבאס?

יו"ר 'רע"מ' יכול להביא את נתניהו לרוב בכנסת • שר ההתיישבות ויו"ר הקואליציה כבר החלו להכשיר לבבות, אבל נציג 'הליכוד' בוועדת הקלפיות מסרב • הרוחות לוהטות (בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
מנסור עבאס, איש השעה (צילום: פלאש 90)

לאחר ספירת 88% מהקולות והמעבר של רעמ את אחוז החסימה, הדרך הברורה היחידה של בנימין נתניהו להרכיב ממשלה עוברת בתמיכת, או הימנעות, 'רע"מ' של מנסור עבאס, אחרי שבמהלך הבחירות התחייב שוב ושוב כי לא יעשה זאת.

נתניהו, ששיתף פעולה עם עבאס בימי הכנסת ה-23, העריך כי 'רע"מ' המפוצלת מ'המשותפת' לא תעבור את אחוז החסימה, אבל כיום היא נמצאת בדיוק על קו התפר לממשלה לכל צד: גוש נתניהו, או גוש מתנגדיו.

(באדיבות: חדשות הבוקר, קשת 12)

בניסיון לרכך את התנגדות הציבור, כבר הבוקר, כשהתוצאות עדיין לא אושרו סופית, החלו ניצנים ב'ליכוד' הקוראים להרכבת ממשלה בתמיכת הערבים. יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, אמר: "מחובתנו לעשות הכל, אבל הכל, כדי למנוע בחירות חמישיות. יש למצות את כל האפשרויות הפוליטיות הקיימות על מנת להקים ממשלה שתעבוד בשביל כל אזרחי ישראל כי זה מה שחשוב כרגע למדינה שלנו".

אבל עיקר הבלאגן והתככים במפלגת השלטון נראו משר ההתיישבות צחי הנגבי וח"כ שלמה קרעי, שהתקוטטו לעיני הציבור. השר הנגבי אמר באולפן חדשות 12 כי "במצב הנוכחי אנחנו רואים במנסור עבאס אפשרות פוטנציאלית". ח"כ קרעי הגיב בטוויטר באמירה חד משמעית: "לא יקום ולא יהיה".

כשהקריאו להנגבי את תגובת קרעי, האחרון סינן: "תזכירו לי מי זה? אני אבדוק אח"כ בגוגל". קרעי מיהר להשיב: "עדיף לחפש בגוגל את מי שלא מכירים מאשר לחפש בגוגל ולהתבייש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר