"ללא רוב ברור"

הבחירות הרביעיות בישראל והסיקור בעולם

יותר מחצי יממה מסגירת הקלפיות וברחבי העולם מדווחים על מערכת הבחירות הרביעית בתוך שנתיים. "תוצאות מקדימות מראות על מבוי סתום", דווח בגארדיאן הבריטי (בחירות, עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: ALEX KOLOMOISKY/POOLפלאש 90)

כתמונת ראי, גם בעולם מדווחים כי תוצאות הבחירות בישראל כנראה הולכות לכיוון חסר הכרעה, אפילו כשמדובר במערכת בחירות רביעית בתוך שנתיים.

ברשת NBC דווח כי "נתניהו מוביל, אך ללא רוב ברור בבחירות בישראל". עוד דווח כי "על פי המדגמים, ככל הנראה צפוי מירוץ הדוק, אשר הליכוד צפוי לזכות במרבית המושבים בפרלמנט המונה 120 מושבים, המכונה 'כנסת'. עדיין לא ברור אם יזכה ברוב".

(צילום מסך NBC)

ברשת 'סקיי ניוז' הבריטית, דווח כי "על פי מדגמים, ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו והשאיר את עתידו כראש ממשלת ישראל לא בטוח". עוד דווח כי "גוש מפלגות האופוזיציה הצליח להשיג 60, אך מפלגת הימין הקטנה 'ימינה' צפויה לזכות ב-7 מנדטים וטרם הצהירה אם תשב עם נתניהו או לא".

הדיווח ב-'סקיי ניוז' הבריטי (צילום מסך sky news )

ב-'גארדיאן' דווח כי "תוצאות מוקדמות מצביעות על מבוי סתום". עוד דווח כי בנימין נתניה מנסה "לחבר קואליציה על ידי שיתוף פעולה עם מפלגות קיצוניות דתיות ולאומניות קיצוניות".

"קרוב ל-90 אחוזים מהקולות שנספרו ביום רביעי, מפלגת הליכוד של ראש הממשלה הובילה בבירור עם כ-30 מושבים. מפלגתו של ראש האופוזיציה, יאיר לפיד, עומד על 18".

הדיווח בגארדיאן הבריטי (צילום מסך)

ברשת 'אל-ג'זירה' דווח כי "עתידו של נתניהו לא ברור בבחירות בישראל, קיימת האפשרות למבוי סתום". עוד דווח כי "סיכוייו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לשמור על השלטון בישראל נראים לא בטוחים, זאת לאחר שהמדגמים האחרונים בבחירות הפרלמנטריות הרביעיות במדינה מזה שנתיים, צופות מבוי סתום נוסף". באל-ג'זירה הוסיפו כי "נראה כי אפילו התנהלות הקמפיין של נתניהו על הצלחת החיסונים לא הספיקה".

הדיווח ברשת 'אל ג'זירה' (צילום מסך)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר