המשבר הפוליטי

גנץ ליועמ"ש: "לבחון את כשירותו של נתניהו"

ארבעת חודשי מילוי המקום הקבועים בחוק תמו, ומחצות לישראל לא יהיה שר משפטים • בני גנץ: "יום שחור, ביקשתי מהיועמ"ש שיבדוק את כשירות נתניהו לכהן כרה"מ" (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
בני גנץ, הערב (צילום: אלעד מלכה)

המשבר הפוליטי ארוך הימים מוביל את ישראל לרגע נוסף שמגדיר את הכאוס השלטוני: מחצות הלילה עמדת ממלא מקום שר המשפטים תפקע, ובתום ארבעה חודשים בהם בני גנץ כיהן בתפקיד, ישראל תתנהל ללא שר משפטים, אחד מהתפקידים החשובים ביותר במדינה.

יו"ר 'כחול לבן' כינס מסיבת עיתונאים, בה תקף את שותפו לממשלה השוויונית, רה"מ נתניהו: "מחר יהיה יום שחור למדינת ישראל. ביקשתי מהיועץ המשפטי לממשלה לבדוק את כשירות נתניהו לעמוד בראשות הממשלה".

גנץ תקף את נתניהו, שבשבוע הבא יחל משפטו: "זה יום שבו רה"מ מטיל מורא על שופטיו, על הפרקליטים ועל אזרחי ישראל כולם. במקום להתייצב בביהמ"ש - הוא מבקש לחפור תחת יסודותיו".

באשר לשאלת המלצת שמונת חברי 'כחול לבן', גנץ אמר כי יסכים להמליץ על לפיד, אם יהיה מועמד מוסכם: "אמליץ לנשיא על בעל הסיכוי הטוב ביותר להרכיב ממשלה - אם זה יאיר לפיד או כל אחד אחר".

יו"ר סיעת 'הליכוד', מיקי זוהר, תקף את רה"מ החליפי: "‏נאום גנץ מחשיד. מה הבהלה למינוי שר משפטים? מזה זמן רב נראה שגנץ עובד אצל מנדלבליט במשרה מלאה. גנץ, אתה בניגוד עניינים מעצם העובדה שאתה לא משרת באמת את הציבור אלא את גחמות היועמ"ש שיש ביכולתו להשפיע על העתיד הפוליטי שלך באמצעות פרשת המימד החמישי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר