האשמים טרם נלכדו

מחריד: נערים פרצו לישיבה והיכו; התלמידים דיממו • צפו

מקרה מזעזע: נוער שוליים בחיפה נכנס לאחת הישיבות בעיר והחל לחלק מכות, אחד הבחורים נפצע באורח בינוני בראשו. "אולי צחקנו על אחד הנערים כשתיקן פנצ'ר", מספר בחור בישיבה • צפו (חרדי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
המהומה בישיבה (מצלמות אבטחה / באדיבות ידידיה אפשטיין בטוויטר)

לפני יותר מחודשיים, אירע מקרה חמור בישיבת שמחת התורה בחיפה, נוער שוליים, נכנס לתוך הישיבה והיכה בחורים בראשם, ככל הנראה ללא סיבה המצדיקה זאת, המשטרה, לטענת הבחורים, לא נקפה אצבע ולא עשתה מאומה כדי להעניש את אותו נוער.

בתיעוד שהגיע לידי 'כיכר השבת', נראים קבוצה של נערים הנכנסת לתוך ישיבה קטנה בחיפה, כשהיא אחוזת אמוק, והחלה להפליא מכות בבחורי הישיבה.

הנערים, החלו לזרוק חפצים, סטנדרים וכל הבא ליד, על בחורי הישיבה הקטנה, שלא כל כך הבינו, מדוע הם "זכו" לכבוד המפוקפק הזה.

בתום האירוע, התברר כי אחד מבחורי הישיבה נפצע באורח בינוני בראשו וכן היו עד מספר בחורים שסבלו מחבלות קלות, לאחר שהיו בזירת העימות.

אחד מבחורי הישיבה מספר ל'כיכר השבת': "מדובר בבני נוער המשתייכים לקהילה החרדית - ובשלב מסויים נשרו מהישיבות ונהפכו לנוער שוליים".

"הרקע לתקיפה האכזרית הזו - עלינו, ככל הנראה הוא בגלל שיומיים קודם לתקיפה, אחד מנוער השוליים, החליף פנצ'ר בגלגל של רכב ואחד הבחורים צחק עליו או משהו כזה והם הבטיחו לנקום".

"כך או כך", מתאר אותו בחור, "המשטרה לא עשתה שום דבר ואף אותו נוער הסתובב שעה לאחר המקרה באזור הישיבה - ללא כל פחד, כאשר אחד הבחורים בישיבה איבד את ההכרה וכאמור פונה לבית החולים".

ממשטרת ישראל נמסר: "המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת דיווח בדבר תקיפה בישיבה בחיפה. במסגרת החקירה מבוצעות כל הפעולות הנדרשות במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם המעורבים. מטבע הדברים לא נוכל להרחיב באשר לחקירה מתנהלת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר