הריאיון המלא, הערב

פרופסור גמזו: "עשיתי טעויות מול החרדים"

פרויקטור הקורונה לשעבר, פרפסור רוני גמזו, התארח באולפן מגזין פסח של 'כיכר השבת' לריאיון סיכום שנת הקורונה והודה בטעויות מול המגזר החרדי • הריאיון המלא, הערב (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

פרויקטור הקורונה לשעבר, פרפסור רוני גמזו, התארח באולפן מגזין פסח של 'כיכר השבת' לריאיון סיכום שנת הקורונה והודה בטעויות מול המגזר החרדי. הריאיון המלא, הערב ב'כיכר השבת'.

לדבריו: "אני חושב שאחד הדברים שלמדתי - אדם שהוא פרויקטור הוא סוג של מנהיג לאומי, כולם מסתכלים עליו - הוא צריך להתחבר לכולם, לדבר יותר עם כולם, להכיר יותר לעומק את הקשיים, את המנהגים, את הדברים הקדושים לכל אחד. כן, בטח לציבור החרדי. גם אני עשיתי טעויות מבלי להבין היטב. היום אני כבר לא אעשה את הטעויות האלו, אני מבין טוב.

באשר לטענות כי הסגר כוון לחגי תשרי, הגיב גמזו: "תגידו, חגי תשרי זה לחרדים? חגי תשרי זה החגים של עם ישראל כולם. חילונים, דתיים וחרדים, מכל הסוגים. זה פוגע בכולם, מקצה לקצה. הסגר הזה היה מוצלח. זה סגר שני היחידי בעולם שהצליח. כולם הבינו שצריך סגר".

פרופסור גמזו התייחס לביקורת הקשה מצד המגזר החרדי: "היה לי מאוד קשה הביקורת הזו, מי שמכיר אותי - אני רחוק מלהיות האדם הזה. אני מחובר ברגש שלי לציבור הדתי והחרדי.. באותו זמן זה אכן נפל על ערים חרדיות ואח"כ גם על ערים אחרות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר