בבית הנשיא • צפו

משפחות שכולות: "לא לממשלה עם רע"מ"

ברקע הדיבורים להקמת ממשלה בתמיכת המפלגה הערבית - רע"מ, פורום ההורים השכולים, הגיעו היום למחאה מול בית הנשיא וקראו לא להקים ממשלה עם תומכי טרור • צפו (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(צילום: בוחרים בחיים)

מול בית הנשיא בירושלים, נערך היום (ראשון) הפגנת מחאה של פורום בוחרים בחיים של המשפחות השכולות ונפגעי פעולות האיבה, בו הם קראו: "לא להקמת ממשלה עם תומכי טרור".

לאור הדיבורים האחרונים במערכת הפוליטית, להקים ממשלה הנתמכת על ידי רע"מ או הרשימה המשותפת. הגיעו היום משפחות שביקשו למחות על כוונה זו.

לדברי המשפחות השכולות: "הקמת ממשלה על בסיס הרשימה המאוחדת או המשותפת אינו קביל מוסרית וגם מעשית. קודם כל עליהם להתחיל לגנות את פעילות הטרור ולהפסיק לתמוך במחבלים".

המשפחות השכולות קראו לנתניהו, בנט וסער לפעול להקמת ממשלה לאומית: "כשתקום ממשלה עם מפלגות ציוניות שתהיה עם רוב פרלמנטרי, אז אפשר לשתף פעולה עם מפלגות ערביות בנושאים אזרחיים ולא לאומיים. אנו קוראים למפלגות הללו לשים האגו והחרמות בצד ולהקים ממשלה יציבה שתקדם את הביטחון הלאומי והאישי הדרושים שיפור."

מתן פלג יו"ר תנועת "אם תרצו" שיזם את המהלך מסר: "נבחרי הציבור חייבים להתעורר ולהבין שהפלגנות שלהם מובילה את המדינה למכירת חיסול של כל הערכים הציוניים, וללא שום סיבה מוצדקת. למחנה הלאומי יש רוב ברור להקים ממשלה יציבה, התעוררו עכשיו! אנו קוראים לבנימין נתניהו ולגדעון סער לגלות אחריות. לא מצילים מדינה על בסיס אמוציות אישיות ושנאה הדדית. טובת העם והמדינה קודמים לכל."

צפו בתיעוד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר