ע"ח 'המשותפת'

סקר: בבחירות הבאות רע"מ תתחזק פוליטית

בחירות חמישיות טובות לעבאס? כך נראה מתוצאות הסקר שפורסם היום, לפיו מפלגתו של מנסור עבאס זוכה לשיעור תמיכה גבוה משלוש המפלגות הערביות האחרות יחד (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
עבאס, בשבוע שעבר (צילום: דוד כהן - פלאש 90)

מצבה הרעוע של הפוליטיקה הישראלית, שתלויה לאחר הסבב הרביעי במפלגת 'רע"מ' המוסלמית, ייהפך לשגרה? כך נראה על פי סקר המתפרסם היום (ראשון) של חברת "סטט-נט".

"סטט-נט", הוא מכון מחקר המתמחה בחברה הערבית, ולפי התוצאות, אם ישראל תלך למערכת בחירות חמישית 'רע"מ' בראשות מנסור עבאס, לה כעת יש ארבעה מנדטים, תזכה למספר מושבים גבוה יותר מ'הרשימה המשותפת', לה יש שישה בכנסת ה-24.

ע"פ הסקר, לעבאס יש 32.8% תמיכה בחברה הערבית, מול 29% בלבד למנהיגי 'חד"ש', 'תע"ל' ו'בל"ד', עודה טיבי ואבו שחאדה.

בנוסף, כ-90% מבוחרי 'רע"מ' בסבב האחרון מרוצים מהקו הפוליטי שמנחה יו"ר המפלגה, מנסור עבאס, קו לפיו אין לו העדפה בין מועמד הימין למועמד השמאל, אלא למרבה במחיר. יתר על כן, שני שליש מכלל החברה הערבית, הכוללים גם מצביעי 'הרשימה המשותפת' ומפלגות אחרות, תומכים בצעד זה.

מ'רע"מ' נמסר בתגובה על הסקר: "נמשיך איתנים בדרכנו לחולל שינוי בחיי האזרחים הערבים במדינה ולהשיג פתרונות לסוגיות החברה הערבית למרות הקולות הגזעניים המושמעים נגדה. כבר הצלחנו לחולל שינוי פוליטי לטובה. אם נלך לבחירות נוספות, נדרוש מהציבור לתת לנו את הכוח והאמון. אנו מוכנים לכל שיתוף פעולה שתשפר את חיי האזרח הערבי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר